Egy év alatt beletört a bicskája a vendéglátó-ipari vállalkozásba VV Lacinak: bezárta a tavaly nyár óta Komáromban üzemeltetett Club Lazarust. Az üzleten 8 millió forintot bukott - írta a Blikk. VV Laci A Cetelem Körkép 2012 című tanulmány szerint a magyar családok mindössze 6 százaléka teheti meg, hogy havonta elmenjen étterembe.
Egy év alatt beletört a bicskája a vendéglátó-ipari vállalkozásba VV Lacinak: bezárta a tavaly nyár óta Komáromban üzemeltetett Club Lazarust. Az üzleten 8 millió forintot bukott - írta a Blikk.
Nem volt elég a jövedelmező a vállalkozás működtetéséhez a Való Világban megszerzett ismertség VV Lacinak ahhoz, hogy sikeresen tudja működtetni a hét közben étteremként, hétvégén pedig szórakozóhelyként, pubként üzemeltetett vendéglátóhelyét. Nem jött be az a számítása sem, hogy Szlovákiából tömegesen átruccantak volna a vendégek egy-két finom fogásra.
- Soha többé nem vágok bele a vendéglátásba, ez egyszerűen nem nekem való. Magyarországon nincs pénzük az embereknek ilyesmire; a fővárosban még talán, de vidéken halálra ítélt egy étterem. Egy ideig próbálkoztam, de eljött az a pont, amikor be kellett látnom, hogy ha tovább csinálom, csak még nagyobbat bukom, úgyhogy inkább visszaadtam a tulajdonosának a helyet. Persze így is nyolcmillió forintom bánja, amit most próbálok törleszteni - mondta a Blikknek Laci.
Laci a tavalyi Sziget Fesztiválon is nagyot bukott: nyereség helyett hatmillió forint volt a vesztesége az üzleten. Mivel ismertsége miatt a szakmájában, biztonsági tisztként nem tud dolgozni, kénytelen külföldön - Svájcban, Ausztriában és a többi környező országban munkát vállalni.
Elmaradnak a vendégek
VV Lacinak nincs igazán miért csodálkoznia azon, hogy elmaradnak a vendégek új étterméből: mondhatjuk, hogy talán a lehető legrosszabb időpontban nyitotta meg a vendéglátóhelyet. Egy friss felmérés szerint Magyarország fogyasztói ugyanis úgy érzik, helyzetük romlott az előző évhez képest. A hazai fogyasztók nemcsak jelenlegi helyzetüket látják kilátástalannak: úgy érzik, anyagiak tekintetében az elmúlt 10 év sem hozott előrelépést.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 10 millió forintot, 15 éves futamidőre, már 7,21 százalékos THM-el, havi 89 803 forintos törlesztővel fel lehet venni a CIB Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: az Erste Banknál 8,04% a THM, a Raiffeisen Banknál 8,09%; az UniCredit Banknál 8,12%, a K&H Banknál 8,31%, akárcsak az OTP Banknál. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A Cetelem Körkép 2012 című tanulmány szerint a bizonytalan körülmények összességében óvatosságra sarkallják a családokat. A bevételek folyamatos csökkenésére a kiadások, a fogyasztás visszafogásával reagálnak: Európában és Magyarországon is leginkább a ruházkodáson, szórakozásra vagy utazásra, illetve az élelmiszer vásárlásra fordított összegeken spórolnak a fogyasztók.
A körkép szerint míg a felmérésben részt vevő 12 európai ország átlagában a családok harmada havonta jár étterembe, a magyarok 6 százaléka teheti/teszi meg mindezt - hasonló a különbség aránya a kultúra, szórakozás területén is. A családok spórolnak az utazáson, nyaraláson, de növekszik a használt termékek vásárlásának, az otthoni barkácsolásnak, újrahasznosításnak aránya is.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Megrázó gázai felvétel nyerte a World Press Photo fődíját – képek
- Navracsics Tibor elárulta, mi lesz a magyar EU-elnökség fő vitatémája
- Cristiano Ronaldónak be kell érnie fél pénzzel
- Lezuhant egy motoros a cirkuszi halálgömbről Győrben
- Zebra költözik az Astoriára – mutatjuk, hol
- Részben az is felelős, akinek a portáján szúnyog van - ezt tehetjük, és ezt teszi a katasztrófavédelem