Tesco: 700 új munkahely Magyarországon

2011. április 19. 15:02

29 új áruház, több mint 700 új munkahely, sikeres klubkártya bevezetés, innováció a vásárlók szolgálatában - ezek a címszavak jellemzik a Tesco sikereit a 2010-11-es üzleti évben. A vállalat növelni tudta piaci részesedését, és már érzékelte a válságból való kilábalás jeleit a forgalmában - áll a Tesco Magyarország mai közleményében.

A Tesco tavalyi évről szóló beszámolója szerint az áruházlánc 29 új üzlettel bővült, ami összesen 53 ezer négyzetméterrel növelte az eladóterét. A cég ezzel mintegy 719 új munkahelyet teremtett, közülük számosat olyan térségben, ahol a foglalkoztatási mutatók rendkívül kedvezőtlenek. A vállalat magyarországi bruttó árbevétele 666,5 Mrd Ft volt. Működése során 2010-ben a Tesco összesen 70,5 Mrd Ft adót fizetett be, ebből a válságadó 10,7 Mrd forint volt (ami a legnagyobb befizetés a kereskedelmi vállalatok között). Ezzel a cég - a 2009-es befizetéseket véve alapul - az ötödik legnagyobb adóbefizető Magyarországon.


Gerry Gray


"Vállalatunk tavaly közel 40 milliárd forintnyi beruházást eszközölt Magyarországon. Büszkék vagyunk arra, hogy - adóbefizetésünk mellett - ezzel is hozzájárultunk ahhoz, hogy az ország gazdasági helyzete kedvezően alakuljon, és a magyar építőipari kis- és közép-vállalkozások megrendeléshez, bevételhez juthassanak. Az általunk teremtett új munkahelyek segítik a Magyar Kormány azon törekvéseit, hogy minél több állampolgár térjen vissza tartósan a foglalkoztatásba. Növekedésünk által a közel 1000 hazai beszállítónak is biztos piacot teremtünk; nemcsak az országhatáron belül, de az export lehetőségek biztosítása által a Tesco Csoport globális keretei közt is. Ezek az adatok is azt mutatják, hogy a Tesco Magyarország iránti elkötelezettsége változatlan" - mondta el Gerry Gray, a Tesco- Global Áruházak Zrt. újonnan kinevezett vezérigazgatója.

A tavalyi év egyik legjelentősebb eseménye a Tesco életében a vásárlói hűséget pontokkal honoráló Clubcard bevezetése volt. Az összegyűjtött pontokért a Tesco különféle kedvezményeket, például vásárlási utalványokat és ajándékkuponokat küld el mindenkinek személyre szólóan.

Jelentős átalakítások után Tesco Extra áruház lett a Fogarasi úti hipermarketből, ezzel Magyarországon először jelent meg a vállalat legjobb vásárlói élményt kínáló bolt típusa. A Tesco célja, hogy a választék, a szolgáltatások sokszínűsége, az áruházi környezet, a személyzet felkészültsége és a kiszolgálás is extra minőségű legyen ezekben az "extrásított" üzleteiben.

Elsőként hazánkban a Tesco bevezette az önkiszolgáló kasszákat, elsőként a Dunakeszi-Fót hipermarketben, de azóta már további 6 áruházban is több ilyen pénztár áll a vásárlók szolgálatában. A rendkívül kedvező fogadtatás nyomán idén országosan számos áruházban tervezi a cég ezen fizetési mód kialakítását.

Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!

A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)

A közlemény szerint a 2011-12-es pénzügyi évben piacvezető pozíciója megőrzése mellett a cég további fejlődést tervez, és a vásárlási élményt javító innovációk bevezetésével kívánja honorálni vásárlói hűségét.

 

Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. április 25. csütörtök
Márk
17. hét
Április 25.
Malária világnap
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum  |  2024. április 24. 21:11
Itt a Pénzcentrum App!
Clickbait-mentes címek és egyéb extrák a Pénzcentrum mobilapplikációban!
Most nem
Letöltöm