A magyar világmárka az araboknak is bejön

2010. március 18. 11:02

A Magyar Turizmus Zrt. szakmai együttműködésével Herendi porcelán kiállítás nyílt március 11-én Dubajban, a piramisairól ismert WAFI luxus bevásárlóközpontban. A kiállítás elsősorban a Herendi porcelán mint a magyar kulturális örökség részének bemutatását, a márka és a mögötte lévő munka megismertetését szolgálja. A megnyitó ünnepségen dubaji méltóságok mellett beszédet mondott Tar Attila, a Magyar Nagykövetség helyettes vezetője, valamint Kozma Gergely, a forgalmazó Nonius International képviselője.

"Sajnos az arab országokban kevésbé ismerik a világhírű Herendi porcelánt, ezért tekintettük elsődleges feladatunknak, hogy bemutassuk a szélesebb közönségnek is a herendi csodát, mely több mint 180 éve hirdeti a magyar kézművesipar dicsőségét. Ez a magyar identitás része, ezért, és nemzeti ünnepünk alkalmából az üzletközpont engedélyével két nagy magyar lobogót is felvontunk az átriumban. Külön örömünkre szolgál, hogy Vecsey Tamás herendi porcelánfestő segítségével be is tudjuk mutatni a porcelánfestés apró részleteit, finomságait, sőt, az érdeklődők akár ki is próbálhatják magukat e területen. A WAFI üzletház főcsarnokában most jó magyarnak lenni" - nyilatkozta Kozma Gergely.

A WAFI luxus üzletközpontban, mely 2008-ban Dubaj legjobb bevásárlóközpontja volt, az üzletek és éttermek sokaságán túl rekreációs központ, 5 csillagos szálloda, bazár, limuzinszolgálat és más szolgáltatások várják az érdeklődőket. A kiállítás egészen március 27-ig tart. A Herendi porcelán ezután sem fog eltűnni Dubajból, mivel a WAFI-ban működő Comtesse üzletben fogja hirdetni a magyar minőséget.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

Újraindul a STRT Holding inkubációs programja, a Launchpad

Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.

Egykor kubai textilmunkásoktól volt hangos, most közösségi finanszírozásból újul meg a patinás budapesti gyárépület (x)

A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. március 29. péntek
Auguszta
13. hét
Március 29.
Nagypéntek
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
CSOK Plusz - hírek, tudnivalók
A legfontosabb hírek, elemzések, és a részletszabályok a 2024-től elérhető CSOK Plusz-ról.
Most nem