Auchan "Value": több száz saját márkás termék érkezik

Pénzcentrum
2009. október 16. 09:02

Az elmúlt hónapokban elkezdte leküzdeni a saját márkás termékek piacán mért lemaradását az Auchan Magyarország Kft. A társaság tegnap hivatalosan is bejelentette, hogy összeállította első saját termékportfólióját Magyarországon - írja a Napi.

Első körben 300 termékkel jelentek meg, amit az év végére 800-ra kívánnak bővíteni. A cél az Auchannál is ugyanaz, mint a legnagyobb versenytársnál: a saját márka nem a legolcsóbb kategóriát váltja ki, hanem a minőségi márkás termékeknek nyújt alternatívát, lehetőleg 20 %-kal alacsonyabb áron.

A termékpaletta egy részét olyan saját márkás termékek adják, amelyek a lánc francia üzleteiben is megtalálhatók, más részük viszont itthon beszerzett, magyar piacra készült. Az importtermékeket idővel szeretnék magyar beszállítói termékekre cserélni. A válság miatt a forgalom csökkenésével számolnak, ugyanakkor nem kizárt, hogy az új áruház bevételeivel együtt meglesz a tavalyi 244 milliárd forint.

Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

NAPTÁR
Tovább
2025. május 13. kedd
Szervác, Imola
20. hét
Ajánlatunk
EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2025. május 12. 20:29
Árfolyamok!
A legfontosabb magyar és nemzetközi részvény és devizaárfolyamok ÉLŐBEN!
Most nem