Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Az adótörvények év közbeni módosítása révén két évvel, hat évre hosszabbodik meg a fejlesztési tartalék felhasználási ideje. Ezt már az idei adóévre is érvényesíteni lehet, vagyis bármikor is járjon le a határidő, az automatikusan meghosszabbodik két esztendővel - írta a Napi Gazdaság az adóhatóság közleményére hivatkozva.
Így azoknak a társaságoknak, amelyek 2005-ben képeztek fejlesztési tartalékot, nem kell az idén felhasználniuk azt, kivárhatnak 2011-ig. Szintén élhetnek az új szabályok adta lehetőséggel azok a cégek, amelyek tavaly alakultak: esetükben 2014-ben jár le a határidő. Ha a cég előtársaságként is működött, azt az időszakot bele kell számítani a hat évbe. A fejlesztési tartalék jogcímén elszámolt adóalap-csökkentő tételt 2007-ben 17,4 ezer társaság vette igénybe, amelynek mértéke pedig 163,4 milliárd forint volt. Ez társaságonként átlagosan 9,4 millió forintot tett ki. Az adózás előtti eredményt fejlesztési tartalék címén legfeljebb az eredmény 25 százalékával lehet csökkenteni, de további követelmény, hogy annak mértéke nem haladhatja meg az 500 millió forintot.
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


