Az AB-InBev magyarországi gyára, a Borsodi Sörgyár Zrt. nemzetközi minőségi díjat nyert a 2008-as évben megvalósult, a sörgyártás területén realizált fejlődéséért.
A díj a termelés során nyújtott különleges figyelemnek köszönhető, mely garantálja a Sörgyár által nemzetközi licence alapján gyártott, prémium kategóriás, globális márkák (Beck's és Stella Artois) egyedi íz-élményét. A bőcsi gyárban dolgozó csapat kiemelkedő teljesítményének köszönhető ez a nemzetközi elismerés, amely most elsőként került Magyarországra.
Az AB-InBev minden évben minőségi versenyt hirdet sörgyárai körében. A kezdeményezéssel azt szeretnék elérni, hogy az országok közötti verseny tovább javítsa a nemzetközi márkák minőségét és megbízhatóságát. A Stella Artois esetében 24, a Beck's-nél pedig 21 másik ország sörgyárában gyártott sörrel kerültek összehasonlításra a Bőcsön készültek.
A Globális Márkák Minőségi Indexének (Global Brands Quality Index) ellenőrzése érdekében minden hónapban, az összes országból mintát küldenek a globálisan gyártott sörökből az AB-InBev Központi Laborjába. Itt a söröket fizikokémiai és érzékszervi minősítésnek vetik alá. Az Index eredménye 40%-ban a fizikokémiai, 60%-ban pedig az érzékszervi minősítéstől függ.
A verseny keretében a Központi Labor minden évben kiszámolja a sörgyárak havi teljesítése alapján mért Minőségi Indexét és ez alapján rangsorolja azokat.
Az előző év adatai alapján a Borsodi Sörgyárban előállított Stella Artois a Globális Márkák Minőségi Indexének rangsorában 24 sörgyár közül a 3. legjobb minősítést nyerte el. A Beck's a 6. helyen teljesített, a márkát forgalmazó 21 ország rangsorában Ezen helyezések alapján érdemelte ki az AB-InBev Nemzetközi Fejlődési Díját a Borsodi Sörgyár.
Óriási blama a Magyar Postánál: rengeteg magyar adatai szivárogtak ki, bárki szemezgethetett belőlük
Március 28-tól minden magyarországi webshop köteles lesz felajánlani ügyfeleinek a Magyar Postával történő kiszállítás lehetőségét.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Így választjuk ki a legjobb személyi kölcsönt
A Pénzcentrum és az MBH Bank kutatása a hazai személyi kölcsönök igényléséről.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Ukrán gabonával segíti Magyarország az afrikai éhezőket
- A 300 eurót is meghaladhatják az idei húsvéti költségek Szlovákiában
- Idén sem maradt el a keresztrefeszítés és önkorbácsolás a Fülöp-szigeteken
- Elköltözik Szemesről a legendás balatoni filmfesztivál
- Újabb drón roncsait találták meg román területen
- Ukrán erőműveket támadtak az oroszok, miközben Lavrov a biztonsági garanciákról beszélt