Ötvenszer annyi netes keresést bonyolítanak le az iPhone tulajdonosok telefonjukon, mint bármely más mobilplatform használói, így nem is meglepő, hogy a keresőpiac óriása, a Google nem hagyhatta parlagon heverni ezt a területet: máris itt a keresőhirdetés a mobilra.
A Google első körben az Apple iPhone-ja mellett a saját G1 készülékére ajánlja a keresőszavas AdWords hirdetéseket. A mobil a teljesen standard hirdetéseket és céloldalakat tökéletesen kezeli, így a hirdetőnek nem szükséges semmit sem változtatnia, ha nem szeretne.
A Google ugyan ledöbbent azon, hányan használják a keresőmotorját az iPhone-ról, arra vonatkozóan azonban semmiféle adattal nem rendelkezik egyelőre, hogy ezek a felhasználók hogyan reagálhatnak a keresőkampányokra. Ahhoz, hogy ezt a hirdetők a saját bőrükön hatékonyan mérhessék le, az AdWords jelentésekben az egyes kampánykimutatásokat készüléktípusonkénti bontásban is meg lehet majd nézni.
Aki a mobilkészülékeken is hirdetni szeretne, annak egyszerűen be kell pipálnia az "iPhones and other mobile devices with full Internet browsers" kapcsolót az AdWordsben. Értelemszerűen külön kampányokat is létre lehet hozni erre a szegmensre, amennyiben a hirdetőnek más az üzenete a mobilon netezők számára, mint a hagyományos keresőknek.
Az M:Metrics adatai szerint az iPhone tulajdonosok 68%-a használja keresésre készülékét, míg a HTML-böngészővel rendelkező telefontulajdonosok csoportjára vetítve ez az arány 40%-os, az összes készüléket alapul véve pedig mindössze 10%-os. A Google G1-es mobiljára vonatkozóan egyelőre nem áll rendelkezésre elegendő adat.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
A filmvilág szerelmeseinek nyújt különleges szórakozást egy új társasjáték, amely egyszerre teszteli a filmismereteket és teremt gyorsan oldott légkört baráti összejöveteleken.
Az idén októberben harmadszorra elinduló Launchpad programról Kövesdi Gáborral, a Brancsközösség alapítójával beszélgettünk.
Van, aki meztelenül, törölközőbe csavarva kényelmetlenül érzi magát, míg szintetikus anyagból készült fürdőruhában beülni a gőzbe több okból sem szerencsés.
-
Új vásárlók a magyar drogériákban: így változott meg a piac
A drogérialáncok nem csak hazánkban, Európa többi országában is dinamikusabban fejlődnek, mint a többi lánc.
-
Rohamosan csökken a hazai borfogyasztás, de a szakértőknek van megoldásuk a helyzetre
A klímaváltozás sem könnyíti meg a borászatok dolgát.