Ötvenszer annyi netes keresést bonyolítanak le az iPhone tulajdonosok telefonjukon, mint bármely más mobilplatform használói, így nem is meglepő, hogy a keresőpiac óriása, a Google nem hagyhatta parlagon heverni ezt a területet: máris itt a keresőhirdetés a mobilra.
A Google első körben az Apple iPhone-ja mellett a saját G1 készülékére ajánlja a keresőszavas AdWords hirdetéseket. A mobil a teljesen standard hirdetéseket és céloldalakat tökéletesen kezeli, így a hirdetőnek nem szükséges semmit sem változtatnia, ha nem szeretne.
A Google ugyan ledöbbent azon, hányan használják a keresőmotorját az iPhone-ról, arra vonatkozóan azonban semmiféle adattal nem rendelkezik egyelőre, hogy ezek a felhasználók hogyan reagálhatnak a keresőkampányokra. Ahhoz, hogy ezt a hirdetők a saját bőrükön hatékonyan mérhessék le, az AdWords jelentésekben az egyes kampánykimutatásokat készüléktípusonkénti bontásban is meg lehet majd nézni.
Aki a mobilkészülékeken is hirdetni szeretne, annak egyszerűen be kell pipálnia az "iPhones and other mobile devices with full Internet browsers" kapcsolót az AdWordsben. Értelemszerűen külön kampányokat is létre lehet hozni erre a szegmensre, amennyiben a hirdetőnek más az üzenete a mobilon netezők számára, mint a hagyományos keresőknek.
Az M:Metrics adatai szerint az iPhone tulajdonosok 68%-a használja keresésre készülékét, míg a HTML-böngészővel rendelkező telefontulajdonosok csoportjára vetítve ez az arány 40%-os, az összes készüléket alapul véve pedig mindössze 10%-os. A Google G1-es mobiljára vonatkozóan egyelőre nem áll rendelkezésre elegendő adat.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








