Ötvenszer annyi netes keresést bonyolítanak le az iPhone tulajdonosok telefonjukon, mint bármely más mobilplatform használói, így nem is meglepő, hogy a keresőpiac óriása, a Google nem hagyhatta parlagon heverni ezt a területet: máris itt a keresőhirdetés a mobilra.
A Google első körben az Apple iPhone-ja mellett a saját G1 készülékére ajánlja a keresőszavas AdWords hirdetéseket. A mobil a teljesen standard hirdetéseket és céloldalakat tökéletesen kezeli, így a hirdetőnek nem szükséges semmit sem változtatnia, ha nem szeretne.
A Google ugyan ledöbbent azon, hányan használják a keresőmotorját az iPhone-ról, arra vonatkozóan azonban semmiféle adattal nem rendelkezik egyelőre, hogy ezek a felhasználók hogyan reagálhatnak a keresőkampányokra. Ahhoz, hogy ezt a hirdetők a saját bőrükön hatékonyan mérhessék le, az AdWords jelentésekben az egyes kampánykimutatásokat készüléktípusonkénti bontásban is meg lehet majd nézni.
Aki a mobilkészülékeken is hirdetni szeretne, annak egyszerűen be kell pipálnia az "iPhones and other mobile devices with full Internet browsers" kapcsolót az AdWordsben. Értelemszerűen külön kampányokat is létre lehet hozni erre a szegmensre, amennyiben a hirdetőnek más az üzenete a mobilon netezők számára, mint a hagyományos keresőknek.
Az M:Metrics adatai szerint az iPhone tulajdonosok 68%-a használja keresésre készülékét, míg a HTML-böngészővel rendelkező telefontulajdonosok csoportjára vetítve ez az arány 40%-os, az összes készüléket alapul véve pedig mindössze 10%-os. A Google G1-es mobiljára vonatkozóan egyelőre nem áll rendelkezésre elegendő adat.
Óriási blama a Magyar Postánál: rengeteg magyar adatai szivárogtak ki, bárki szemezgethetett belőlük
Március 28-tól minden magyarországi webshop köteles lesz felajánlani ügyfeleinek a Magyar Postával történő kiszállítás lehetőségét.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Meghalt egy ember az ökörítófülpösi szociális intézményben
- Szlovákiai államfőválasztás - Peter Pellegrini mellé áll a felvidéki magyar erő
- Iványi Gábort hatóság elleni erőszakkal gyanúsítják
- Megszületett az ellenzéki összefogás, közös miniszterelnök-jelöltet állítanak
- Második nemzetközi elismerését is begyűjtötte Zalánki Gergő
- Nem lesz alkotmánybíró Trócsányi László - ezért