A TNS Media Intelligence szerint az amerikai piacon 2001 óta nem látott mértékben, 3,7%-kal esett vissza a reklámköltés 2008 második negyedévében. A legnagyobb hanyatlást a rádiók és újságok hirdetései mutatták, és elsősorban az autós, a távközlési és a pénzügyi szektor hirdetései maradtak el az eddigitől - írja a Népszabadság.
A csökkenő tendencia a brit piacon is tetten érhető: a cégek 35%-a jelentősen visszafogta reklámköltéseit, a televíziós hirdetések árai pedig az 1992-es szintre estek vissza.
Magyarországon is tapasztalható, hogy számos cég lenyomja a marketingbüdzséjét. A lap által megkérdezett szakértő szerint a legnagyobb csökkenés a sajtónál várható. A rádió még akár növekedést is felmutathat a válságban, a tartós fogyasztási cikkek (autó, elektronikai cikkek) esetén ugyanis a promóció nagyobb hangsúlyt kaphat jövőre.
Hazánkban a tévét a speciális piaci helyzet miatt korai lenne temetni, tömegkampányt gyakorlatilag ezen médium nélkül lehetetlen hatékonyan kivitelezni. Az online hirdetési költések előreláthatóan nem csökkennek majd, legfeljebb nem nőnek olyan mértékben, ahogy arra korábban számítani lehetett.
Révész Tamás 20 évnyi amerikai élet után visszatért Magyarországra és az újabb könyve már itthon, Budapesten készült.
Gombából és növényi szálakból fejlesztett újgenerációs jógamatracot egy fiatal magyar csapat.
Ennek nincs is tücsök íze, ez a leggyakoribb visszajelzés a többféle ízesítéssel gyártott, tücsökfehérjével dúsított proteinszelet, snack és shake kapcsán.
A Magyar Mozgókép Fesztiválon találkozhat először a közönség Králl Kevin “Melange”című kisjátékfilmjével.
-
Az élhetőbb városokban az ingatlanok is felértékelődnek (x)
Minél több szolgáltatás és zöld van a közelben, annál jobban.
REA 2024 SUMMIT – Powered by Pénzcentrum
Future of Finance 2024
Sustainable World 2024
![](https://cdn.penzcentrum.hu/images/articles/lead/2024/07/1722007321-6WcvnE3RF_sm.jpg)
![](https://cdn.penzcentrum.hu/images/articles/lead/2024/07/1722003032-fYemjX2BC_sm.jpg)
![](https://www.hellovidek.hu/images/site/articles/lead/2020/01/1579873308-2mJ5kC6my_md.jpg)