Egyre több világmárka érkezik az Andrássy útra. A napokban nyíló Gucci üzletet néhány hét múlva követi a főként táskákban és cipőben erős Roberto Cavalli szaküzlet, s várhatóan még az év végén átadják az Armani divatház és kávézó üzletét is - tudósít a Napi Gazdaság.
A sor ezzel azonban még egyáltalán nem ér véget, ugyanis már a befejező munkák zajlanak a drága mobiltelefonokat gyártó és forgalmazó Vertu üzletében, de hamarosan építőmesterek foglalják el az Andrássy út és a Nagymező utca sarkát is, ahol az olasz Dolce&Gabbana nyit exkluzív szalont.
A piaci hírek szerint a sugárúton már jelen lévő Omegát követően a sportos órákat gyártó TAG Heuer is hamarosan üzletet nyit. 2005-ben még elsőként az Ermenegildo Zegna olasz divatház nyitotta meg itt a kapuit, majd ezt követte a Louis Vuitton, a Burberry és most a Gucci. A közelmúltban szintén itt nyitott a középkategóriás cikkeket forgalmazó Nike és Guess is.
A luxuscikkeket forgalmazó üzletek inváziójának egyik oka, hogy jelentős mértékben emelkedett a Budapestre irányuló japán turistaforgalom, de egyre jelentősebb a magyar vevők aránya is. A vásárlóerő emelkedésének biztos jele, ha a luxuscikkgyártó cégek a magyarországi képviselő helyett saját vállalkozásban vesznek részt az üzletnyitásban.
Az Andrássy út meghódításának következő állomása egyébként a Chanel és a Dior megjelenése lehet, s továbbra is elképzelhető, hogy egy párizsi nagyáruház nyit a korábbi Divatcsarnok újjászülető épületében.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Itt meghallgathatja Orbán Viktor CPAC-en elmondott beszédét
- Nehezen elérhetőek a háziorvosok
- A magyar háztartások közel egyharmadában még mindig fával fűtenek
- Piros lapot kapott Kerkez Milos, csapata fellebbez a döntés ellen
- Szijjártó Péter: ez történelmi esemény
- Moszkva atomháborúval fenyegette meg Varsót