A KPMG a kiváló ügyfélélmény elérésének módjait vizsgálta 2021-es kutatásában.
Tovább folytatja Magyarországon egyedülálló kezdeményezését a Raiffeisen Bank kis- és középvállalati (KKV) ügyfelei számára. A pénzintézet azon túl, hogy széles körű szolgáltatást nyújt több mint 40.000 kis- és középvállalkozásnak, a bankok közül az elsők között biztosítja Raiffeisen Üzlettárs szolgáltatásának keretében KKV ügyfeleinek a partnerei által nyújtott szolgáltatásokat jelentős kedvezménnyel. A program célja, hogy a pénzintézet KKV-s ügyfelei számára hatékony megoldásokat kínáljon, illetve a felkínált szolgáltatásokkal költségmegtakarításokat biztosítson számukra.
Az ajánlatok közül az első a sorban a Saldo Pénzügyi Tanácsadó Zrt. Komplex szolgáltatási csomagja volt, amelyet 100 ezer forintos kedvezménnyel vehettek igénybe azok a kkv ügyfelek, amelyek kevesebb problémával kívántak számolni a cégüket érintő adózási, számviteli vagy éppen munkaügyi kérdések esetében.
A program második ajánlata a vállalati ügyfelek szakmai tájékozódását kívánja elősegíteni, azzal, hogy a kis- és középvállalkozásoknak szóló Haszon magazin előfizetői díjából augusztus 15-ig a Raiffeisen Bank KKV ügyfelei most 33%-os kedvezményben részesülhetnek. A bank vállalati ügyfeleinek az ajánlatokkal kapcsolatos megrendelési szándékukat minden esetben elegendő egy elektronikus levélben jelezniük.
"Természetesen arra is törekedtünk és törekedni is fogunk - mondta Laincsek János, a Raiffeisen Bank kkv területének vezetője -, hogy az elért kedvezmények mértéke ne csak formális legyen, hanem valóban egy komoly értékkel bíró plusz-szolgáltatással segítsük vállalati ügyfeleink további fejlődését. Fontos megemlíteni, hogy ez a kezdeményezésünk nem eseti jellegű, hiszen több hasonló ajánlattal kívánunk előrukkolni a közeljövőben.
Jelen pillanatban is tárgyalásban állunk több olyan terület hazai reprezentánsával, amelyek valódi értéket jelentenek a kkv-k részére; gondolok itt többek között a számítástechnika, a telekommunikáció vagy éppen a gépek- és gépkocsi-beszerzések területére. A BellResearch nemrégiben elvégzett országosan reprezentatív kutatási adatai azt mutatják, hogy a hazai bankok céges ügyfelei közül a mi vállalati ügyfeleink kiemelten elégedettek banki szolgáltatójukkal. Ezt az ügyfélelégedettséget nemcsak megtartani, hanem növelni is szeretnénk a jövőben, és ezért az előbbiekben részletezett plusz szolgáltatásokon kívül természetesen mindent megteszünk annak érdekében, hogy vállalati ügyfeleink cégre szabott, egyedi hitel- és megtakarítási ajánlatokat kapjanak akár a bankfiókjainkban, akár a www.raiffeisen.hu/uzlettars internetes oldalon."

Nincs bevásárlás, megbízható alapanyagok utáni futkosás és hosszas konyhai előkészület. Nincs morfondírozás, hogy mit együnk ma, az étkezések tervezettek, könnyen elkészíthetőek.
Alig egy hónapja indult útjára a Designer Szörp by Gyulai Évi közösségi finanszírozási kampánya a Brancson.
A Brancs a hazai piacon egyedi koncepciójával és célközönségével gyakorlatilag indulása óta aktív résztvevője a startup világnak.
Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.
-
Videó: bejutottunk a Telekom irányítási központjába: itt biztosítják, hogy viharban is legyen net
A hét minden napján, a nap 24 órájában felügyelik a Telekom teljes hálózatát és összes szolgáltatását.
GYŐR - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
VESZPRÉM - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
MISKOLC - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
DEBRECEN - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!


