Újabb magyar hálózatnak sikerült olyan sikereket elérnie, hogy külföldi piacok felé tekintget. Ősztől már külföldön is árul kürtős kalácsot a hazánkban már 11 egységgel működő Kalácsoda - adja hírül a Franchiseportál.
Az első külföldi üzlet a dél-angliai Pool városában nyílik majd meg októberben. Szíjgyártó János, a hálózat tulajdonosa szerint az angol piac a biztos piacot és a folyamatos növekedést jelenti a lánc számára.
A brit terjeszkedés mellett természetesen itthon is bővülni kívánnak, várják a partnerek jelentkezését. Érdekességként kiemelhető, hogy már most több, a szigetországban élő magyar jelezte érdeklődését az angliai üzletnyitás iránt.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Napelemes bejelentést tett a Budapesti Közművek
- A betétdíj farvizén trükkös áremelés közelít
- Jelentés - Szíria bombázásába kezdett Izrael
- Covid - Tudományos ítélet született a favipiravirról
- Komoly lépést várnak az új NATO-tagállamtól
- Horváth Péter: bár plusz teher a teljesítményértékelés, mégis hasznos lehet