Új vendéglátóipari brandet vezet be Budapesten az orosz hátterű Rosinter-csoport, Il Patio néven. A hamarosan a József körúton megnyíló 400 négyzetméteres étterem olasz specialitásokkal és dizájnnal várja a vendégeket - írja a Napi Gazdaság.
A külföldön már jelen lévő márka jellegzetessége, hogy az éttermek belső kialakítása egy-egy olasz tartomány stílusát követik, az asztalokat az adott tartomány térképe díszíti, az ételválaszték pedig a helyi különlegességekre épül.
Az étterem 40-60 millió forintos ráfordítással alakítható ki légtechnikai és gépészeti beruházás nélkül. A világszerte 230 éttermet üzemeltető Rosinter 2000 óta van egyébként jelen a hazai piacon a T.G.I. Friday's és a Planet Sushi márkákkal. A cég további helyszíneket keres üzletnyitásaihoz.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Vállalkoznál, de nem tudod, hogyan kell? Jelentkezz a Delfinek között programra!
Pitcheld vállalkozásod a GEN Z Fest-en, ahol mentoraink segítségével lendülhetsz túl a problémákon.
- Forradalmi újításra készül a repülésben a NASA
- Őrizetbe vettek egy demokrata kongresszusi képviselőt
- A korábbi 100 milliós bírság után újabb 40 milliós fizetnivalót kapott a 4Life
- Az EU és a NATO is tudja, és nem tűri az ilyen viselkedést
- Kubatov Gábor: egy fradistának nem lehet más a célja, mint a csúcs
- Megérkezett Dua Lipa harmadik albuma