A Balaton márkanevet birtokló amerikai Kraft Foods értékesítette a Balaton márkát, mert a versenyhelyzet fennmaradása érdekében az Európai Bizottság csak ezzel a feltétellel járult hozzá, hogy bekebelezzék a francia Danone társaság Danone Biscuits nevű keksz-snack-gabonapehely üzletágat - írja a Napi Gazdaság.
A vevő a Nestlé Hungária Kft., de a szerződés érvényességéhez még a versenyhatóság jóváhagyása szükséges. Hazánkban a Kraft Foods forgalmazza az olyan közkedvelt csokoládékat, mint a Sport, a Kapucíner, a Szamba, a Lottó, vagy a Piros Mogyorós. A Balatont a Danone Biscuits gyártja, ezért az összefonódások elkerülése érdekében szükséges a jóváhagyás.
A vételárat nem hozták nyilvánosságra, a 30 éves Balaton szelet magyar nemzeti márkává vált. A szerződő felek bérgyártási szerződést kötöttek, ami az átállásig biztosítja a termelés folyamatosságát. A vevő 4 gyárral és több mint ezer alkalmazottal rendelkezik, árbevétele az elmúlt évben meghaladta a 83 milliárd forintot.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








