Új lízingtermékkel jelenik meg a Raiffeisen Lízing és a Cisco Magyarország, amely a kis- és középvállalatok informatikai beruházásait kívánja finanszírozni, kedvező feltételek mellett - derült ki a mai sajtótájékoztatón.
Vass Gábor, a Cisco Magyarország kis- és középvállalati üzletágának vezetője elmondta, mintegy 1,5 évvel ezelőtt született meg a Cisco Magyarország stratégiai döntése arról, hogy a kkv-szektort is megcélozzák, ebben a szegmensben is növelni szeretnék a portfoliójukat. Ennek megvalósításához szükségeltetik egy megfelelő termékkör kialakítása, vagyis egy kifejezetten a kkv-szektor számára kialakított termék, mellyel meg tudják szólítani a kis cégeket. Ez már megvalósult már, bevetetésre került a Cisco Unified Communication 500-as termék.
A Cisco ma már 300 regisztrált partnerrel rendelkezik, közülük 70 olyan partner van, melyek speciálisan a kkv-szektorra fókuszálnak. Az elmúlt időszakban készített a Cisco és a Dinamix egy kutatást, 500 cég bevonásával, ennek keretében a cégek infokommunikációs ellátását vizsgálták. A felmérés eredményei alapján Magyarországon a kkv-k már felismerték, hogy a helyi hálózatok kialakításával és a távoli elérésekkel hatékonyabbá tehető az üzletmenet, s ennek érdekében már meg is tették a kezdő lépéseket. Azonban azokon a területeken, melyek jelentős hozzáadott értéket képviselnek - tipikusan ilyen terület a VoIP, SAN (biztonságos távoli hálózat) -, jelentős a lemaradás. Ennek feloldásában kíván segítséget nyújtani az április 15-én induló program.
A teljes hazai kkv-piacot tekintve számos olyan technológiai lépés történt, mely bizonyította, hogy a technológiáknak itt is létjogosultsága van. A hazai kkv-k körében 25-27 százalék azon cégek aránya, akiknek a Cisco megoldásokra igénye van. Azaz egyre kevésbé beszélhetünk arról, hogy a cégek ne ismernék fel a technológia hasznosságát - mondta el Vass Gábor. További problémákkal kell azonban szembeszállni. Egyrészt elmondható, hogy a kkv-szektor tőkehiányos, másrészt a cégek technológiai szakemberhiánnyal küzdenek. A finanszírozási problémák enyhítésére hozták létre az Easylease programot.
Göblös Gergely, a Raiffeisen Lízing Zrt. gép-berendezés üzletágának igazgatójának elmondása alapján a tervek között szerepel, hogy a Raiffeisen bankfiókokban is elérhető legyen az Easylease-termék, ennek megvalósítása azonban még fejlesztés alatt van.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Az üzletág-igazgató bemutatta az Easylease terméket, amely egyfajta "dobozos" megoldás (egyszerűsége és gyorsasága folytán), a finanszírozási összeg 0,5 - 7 millió forint. Az ügyletben a szállító szerepét a Cisco, vagy valamelyik partnere tölti be. Lízingtárgyként új IT-Office eszközök szerepelhetnek. A konstrukció fontos előnye, hogy a 24-36 hónapos futamidő elején kizárólag az áfá-t kell megfizetni. Az informatikai megoldások svájci frank, forint vagy euro alapon valósíthatóak meg, a piaci kamatoknál kedvezőbben, báziskamatláb (LIBOR, vagy BUBOR) + 1 % kamatmarzs mellett. Fontos tudni, hogy az all-risk típusú vagyonbiztosítást beépítették a havi díjakba.
Az Easylease Finanszírozási Program április 15-től július 31-ig tart, azonban a program folytatásán már most gondolkodnak.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








