A Franchise Portál tudósítása szerint a 2005 óta jelen lévő Celebrity Lab nevű cég most bemutatja a sportot középpontba állító "Playboy Physical collection" elnevezésű termékcsoportját.
A cél fellendíteni a hálózat fejlődését Európa egyes országaiban. A shop-in-shop fejlesztésének köszönhetően már erősödött a fogyasztói tudatosság és a hűség is. Üzletet nyitni legalább 30 nm-es területen lehet, minél forgalmasabb helyszínen. Aki átvevővé válna, meg kell felelnie annaka követelménynek, hogy legyen előzetes tapasztalatq a hasonló termékek eladását tekintve.
Arról azonban egyelőre nincs hír, hogy Magyarországon is bevezetné a Playboy ezt a termékcsoportot.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








