A Franchise Portál tudósítása szerint a 2005 óta jelen lévő Celebrity Lab nevű cég most bemutatja a sportot középpontba állító "Playboy Physical collection" elnevezésű termékcsoportját.
A cél fellendíteni a hálózat fejlődését Európa egyes országaiban. A shop-in-shop fejlesztésének köszönhetően már erősödött a fogyasztói tudatosság és a hűség is. Üzletet nyitni legalább 30 nm-es területen lehet, minél forgalmasabb helyszínen. Aki átvevővé válna, meg kell felelnie annaka követelménynek, hogy legyen előzetes tapasztalatq a hasonló termékek eladását tekintve.
Arról azonban egyelőre nincs hír, hogy Magyarországon is bevezetné a Playboy ezt a termékcsoportot.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
4,8 százalékos kamatot biztosít a Gránit Bank új prémium bankszámlája (x)
A napi kamatjóváírás miatt az EBKM 4,92 százalék.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








