Az elmúlt öt évben 40 %-kal emelkedett a kozmetikai cikkeket árusító nagyvállalatok forgalma. A piaci két új szereplővel bővül, a régióban Csehországban, Lengyelországban, Ausztriában és Romániában már megjelent amerikai Sephora és az angol Body Shop ezúttal hazánkat vette célba - írta a Világgazdaság.
A Sephora más kozmetikai láncokhoz hasonlóan több márkát is forgalmaz, a Body Shop kizárólag saját gyártású termékeket dob piacra. Utóbbi cégnél a 2009-re tervezett nyitást megerősítették, de üzleti titokra hivatkozva részleteket nem árultak el. Az 55 országban jelen lévő vállalat a közép-kelet európai régióban is lát fantáziát.
Hazánkban jelenleg is erős a verseny az illatszerek piacán, a két hálózat érkezésével ez tovább fokozódhat. A piacra lépő cégeknek nehezebb dolga lesz új, forgalmas helyen lévő üzlethelységeket találni a nyitásra, ez döntően befolyásolhatja a későbbi értékesítési adatokat.
A hazánkban már kiépített hálózattal rendelkező cégek felhívják a figyelmet a magyar vásárlók árérzékenységére. A hazai piac még bővülhet, de csak speciális kínálattal, természetes anyagokból előállított, közepes árfekvésű termékekkel és akciókkal lehet életben maradni.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








