Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Az uniós vállalatvezetők úgy gondolják, hogy cégük jövőre nagyobb árbevételt lesz majd képes elérni, mint 2007 során - adja hírül a Napi Gazdaság.
Ez derül ki az európai kereskedelmi és iparkamarák szövetségének, az Eurochambersnek 86 ezer üzletembert felölelő vizsgálatából. A felmérést ugyan szeptemberben készítették, azonban a szakemberek úgy vélekednek, amennyiben ma kérdeznék őket, akkor sem váltana pesszimizmusba az optimizmus.
A derűlátás oka egyébként leginkább az, hogy az uniós vállalatok forgalmának 70 százaléka marad az EU határain belül, vagyis a külső tényezők őket kevésbé érintik. Így aztán a felmérésbe bevont, exportáló vállalatok vezetői már óvatosabban nyilatkoztak, de ők is pozitív fejleményeket várnak 2008-tól.
Az eurozónán kívüli uniós térséghez tartozó válaszadók fele az ideihez hasonló feltételekre számít 2008-ban is.
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


