6 °C Budapest

"Minden út a kereséshez vezet!" - Piacra lépett a keresőmarketing profi

Pénzcentrum
2007. november 6. 12:48

Bejelentette magyarországi piacra lépését a keresőmarketing piacvezetője, az iProspect, mely beindította az iProspect Magyarországot. A cég amerikai elnöke szerint jelenlétük új szintre emelheti a magyar piacot, melyet jelenleg kisebb, korai stádiumban lévő vállalatok uralnak - tudtuk meg a sajtótájékoztatón.

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.

A belépést indokolhatja többek között, hogy a hazai internethasználat sokat fejlődött az elmúlt évek során: ma már nem csupán elektronikus levelezésre használja a többség a világhálót, hanem információszerzésre is, így nem meglepő, hogy a pay-per-click szegmens is gyorsan fejlődik.

A most induló cég már az első pillanatokban is jelentős megrendelőlistával rendelkezik, amelyen többek között a T-Mobile, a Fundamenta-Lakáskassza, a Vatera.hu és a T-Online is szerepel.

Amint arról többször beszámoltunk, az elmúlt 3-4 évben világszerte az online marketing egyik legdinamikusabban fejlődő ága volt a keresőmarketing, mely a fejlettebb országokban már az online reklámtorta mintegy felét hasítja ki. Magyarországon a pay-per-click piac részesedése a 2006-os 4,5%-ról idén megközelítőleg 8-10%-ra nőhet.

A keresőmarketing tárgykörébe, így az iProspect profiljába tartozik többek között a keresőoptimalizálás, azaz a világhálón megjelenő ajánlat könnyebb megtalálhatóságának segítése, valamint a keresőhirdetési (PPC) kampányok menedzselése.

Fredrick Marckini, az iProspect alapítója tapasztalatai alapján kiemelte, hogy minden hirdetés keresésre, információszerzésre ösztönzi a befogadókat, a jó marketinges célja így, hogy mindig az aktívan kereső közönség útjába kerüljön, melyre megfelelő megoldás lehet a keresőmarketing. A tapasztalatok szerint a keresőprogramok találati listáin a keresők elenyésző hányada lapoz tovább a harmadik találati oldalnál, és a legtöbben azt hiszik, hogy a legelőkelőbb pozícióban megjelenő találatok reprezentálják a legjobb márkákat.

JÓL JÖNNE 2 MILLIÓ FORINT?

Amennyiben 2 millió forintot igényelnél, 60 hónapos futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 39 646 forintos törlesztővel az UniCredit Bank nyújtja (THM 7,28%), de nem sokkal marad el ettől a Sberbank 40 150 forintos törlesztőt (THM 7,66%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)

A cég terjeszkedési dinamikáját jelzi, hogy egy éven belül 8 különböző országban jelentek meg, elsősorban Európát célkeresztbe állítva. Marckini szerint a magyar piac hatalmas növekedést produkált a közelmúltban, így nyilvánvalóan óriási lehetőségeket tartogat. A magyar online világ 86%-a havi rendszerességgel használja a google.hu-t keresésre.

A szakértő szerint a digitális tárolási költségek drasztikus esése felgyorsítja a digitalizációt, ami annyit tesz, hogy szinte minden kereshető lesz. Ha ehhez hozzávesszük a netképes, azaz keresőképes mobilok terjedését, akkor beláthatjuk, hogy a jövő egyik kulcsfontosságú feladata a vállalatok számára, hogy ajánlatuk megtalálható legyen. "Minden út a kereséshez vezet."

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.
NAPTÁR
Tovább
2021. október 20. szerda
Vendel
42. hét
KONFERENCIA
Tovább
Sustainable World 2021
Fenntartható befektetések, piaci lehetőségek: varázsszó az ESG
EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum  |  2021. október 19. 17:06