2 °C Budapest

"Minden út a kereséshez vezet!" - Piacra lépett a keresőmarketing profi

Pénzcentrum
2007. november 6. 12:48

Bejelentette magyarországi piacra lépését a keresőmarketing piacvezetője, az iProspect, mely beindította az iProspect Magyarországot. A cég amerikai elnöke szerint jelenlétük új szintre emelheti a magyar piacot, melyet jelenleg kisebb, korai stádiumban lévő vállalatok uralnak - tudtuk meg a sajtótájékoztatón.

A belépést indokolhatja többek között, hogy a hazai internethasználat sokat fejlődött az elmúlt évek során: ma már nem csupán elektronikus levelezésre használja a többség a világhálót, hanem információszerzésre is, így nem meglepő, hogy a pay-per-click szegmens is gyorsan fejlődik.

A most induló cég már az első pillanatokban is jelentős megrendelőlistával rendelkezik, amelyen többek között a T-Mobile, a Fundamenta-Lakáskassza, a Vatera.hu és a T-Online is szerepel.

Amint arról többször beszámoltunk, az elmúlt 3-4 évben világszerte az online marketing egyik legdinamikusabban fejlődő ága volt a keresőmarketing, mely a fejlettebb országokban már az online reklámtorta mintegy felét hasítja ki. Magyarországon a pay-per-click piac részesedése a 2006-os 4,5%-ról idén megközelítőleg 8-10%-ra nőhet.

A keresőmarketing tárgykörébe, így az iProspect profiljába tartozik többek között a keresőoptimalizálás, azaz a világhálón megjelenő ajánlat könnyebb megtalálhatóságának segítése, valamint a keresőhirdetési (PPC) kampányok menedzselése.

Fredrick Marckini, az iProspect alapítója tapasztalatai alapján kiemelte, hogy minden hirdetés keresésre, információszerzésre ösztönzi a befogadókat, a jó marketinges célja így, hogy mindig az aktívan kereső közönség útjába kerüljön, melyre megfelelő megoldás lehet a keresőmarketing. A tapasztalatok szerint a keresőprogramok találati listáin a keresők elenyésző hányada lapoz tovább a harmadik találati oldalnál, és a legtöbben azt hiszik, hogy a legelőkelőbb pozícióban megjelenő találatok reprezentálják a legjobb márkákat.

LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!

A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 10 millió forintot, 15 éves futamidőre, már 7,21 százalékos THM-el,  havi 89 803 forintos törlesztővel fel lehet venni a CIB Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: az Erste Banknál 8,04% a THM, a Raiffeisen Banknál 8,09%; az UniCredit Banknál 8,12%,  a K&H Banknál 8,31%, akárcsak az OTP Banknál. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)

A cég terjeszkedési dinamikáját jelzi, hogy egy éven belül 8 különböző országban jelentek meg, elsősorban Európát célkeresztbe állítva. Marckini szerint a magyar piac hatalmas növekedést produkált a közelmúltban, így nyilvánvalóan óriási lehetőségeket tartogat. A magyar online világ 86%-a havi rendszerességgel használja a google.hu-t keresésre.

A szakértő szerint a digitális tárolási költségek drasztikus esése felgyorsítja a digitalizációt, ami annyit tesz, hogy szinte minden kereshető lesz. Ha ehhez hozzávesszük a netképes, azaz keresőképes mobilok terjedését, akkor beláthatjuk, hogy a jövő egyik kulcsfontosságú feladata a vállalatok számára, hogy ajánlatuk megtalálható legyen. "Minden út a kereséshez vezet."

Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. április 26. péntek
Ervin
17. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
GEN Z Fest 2024
Pénzről, bátran. Techről, tudatosan. Jövőről, őszintén.
Most nem