4 °C Budapest

"Minden út a kereséshez vezet!" - Piacra lépett a keresőmarketing profi

Pénzcentrum
2007. november 6. 12:48

Bejelentette magyarországi piacra lépését a keresőmarketing piacvezetője, az iProspect, mely beindította az iProspect Magyarországot. A cég amerikai elnöke szerint jelenlétük új szintre emelheti a magyar piacot, melyet jelenleg kisebb, korai stádiumban lévő vállalatok uralnak - tudtuk meg a sajtótájékoztatón.

A belépést indokolhatja többek között, hogy a hazai internethasználat sokat fejlődött az elmúlt évek során: ma már nem csupán elektronikus levelezésre használja a többség a világhálót, hanem információszerzésre is, így nem meglepő, hogy a pay-per-click szegmens is gyorsan fejlődik.

A most induló cég már az első pillanatokban is jelentős megrendelőlistával rendelkezik, amelyen többek között a T-Mobile, a Fundamenta-Lakáskassza, a Vatera.hu és a T-Online is szerepel.

Amint arról többször beszámoltunk, az elmúlt 3-4 évben világszerte az online marketing egyik legdinamikusabban fejlődő ága volt a keresőmarketing, mely a fejlettebb országokban már az online reklámtorta mintegy felét hasítja ki. Magyarországon a pay-per-click piac részesedése a 2006-os 4,5%-ról idén megközelítőleg 8-10%-ra nőhet.

A keresőmarketing tárgykörébe, így az iProspect profiljába tartozik többek között a keresőoptimalizálás, azaz a világhálón megjelenő ajánlat könnyebb megtalálhatóságának segítése, valamint a keresőhirdetési (PPC) kampányok menedzselése.

Fredrick Marckini, az iProspect alapítója tapasztalatai alapján kiemelte, hogy minden hirdetés keresésre, információszerzésre ösztönzi a befogadókat, a jó marketinges célja így, hogy mindig az aktívan kereső közönség útjába kerüljön, melyre megfelelő megoldás lehet a keresőmarketing. A tapasztalatok szerint a keresőprogramok találati listáin a keresők elenyésző hányada lapoz tovább a harmadik találati oldalnál, és a legtöbben azt hiszik, hogy a legelőkelőbb pozícióban megjelenő találatok reprezentálják a legjobb márkákat.

A cég terjeszkedési dinamikáját jelzi, hogy egy éven belül 8 különböző országban jelentek meg, elsősorban Európát célkeresztbe állítva. Marckini szerint a magyar piac hatalmas növekedést produkált a közelmúltban, így nyilvánvalóan óriási lehetőségeket tartogat. A magyar online világ 86%-a havi rendszerességgel használja a google.hu-t keresésre.

A szakértő szerint a digitális tárolási költségek drasztikus esése felgyorsítja a digitalizációt, ami annyit tesz, hogy szinte minden kereshető lesz. Ha ehhez hozzávesszük a netképes, azaz keresőképes mobilok terjedését, akkor beláthatjuk, hogy a jövő egyik kulcsfontosságú feladata a vállalatok számára, hogy ajánlatuk megtalálható legyen. "Minden út a kereséshez vezet."

Húsbavágó igazságról rántja le a leplet a magyar rendező: ilyen film is ritkán készül itthon

A független filmeknek mindig lesz létjogosultságuk, ahogy közönségük is - vallja Pető Szabolcs, filmrendező.

Ez lenne a magyarok új őrülete: hasznos hobbi törhet be a piacra

Most néhány kattintással bárki madárodú örökbefogadóvá válhat - ezzel bepillantást nyerve tollas barátaink magánéletébe.

Új őrület hódít a magyarok körében: teljesen rákattantak ezekre az italokra

A hazai kézműves sörök világa hatalmas fejlődésen ment keresztül az elmúlt évtizedben - a sörkedvelők legnagyobb örömére.

Magyarok milliói vágják maguk alatt a fát: csúnyán ráfizethet, aki így fűt 2022 telén

A téli időszakban, fűtésszezonkor az ország légszennyezettségének mintegy 83-85 százalékáért felelős a lakossági fűtés.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2022. december 5. hétfő
Vilma
49. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
Mibe fektessünk 2023-ban?
Háború, energiaválság, infláció - Védelem a befektetéseinknek
Agrárszektor Konferencia 2022
Az év agráreseménye, 2 nap szakma Siófokon!
EZT OLVASTAD MÁR?