A nyári szezont maga mögött hagyó Kékkúti Ásványvíz Zrt. továbbra is őrzi vezető pozícióját az ásványvíz piacon. A cég az év első nyolc hónapjában 16,5 százalékos részesedést ért el az ásványvíz szegmensben (kommulált mennyiségi eladási adatok literben, kereskedelem+HORECA üzletágakban). A Káli-medencéből származó Theodora ásványvizek palackozója 4 éve őrzi piacvezető helyét.
A Kékkúti vezető terméke a Theodora 2003 óta egyértelműen piacvezető márka Magyarországon, és 2007 első nyolc hónapjában 10,9 százalékos piaci részesedést ért el az ACNielsen Piackutató Zrt. adatai alapján (2007 január-augusztus időszak, kommulált mennyiségi eladási adatok, kereskedelmi + HORECA üzletág). A Nestlé Aquarel dinamikus fejlődése is töretlen maradt; az első nyolc hónapban részesedése majd 5 százalékra kúszott (kommulált mennyiségi eladási adatok literben, kereskedelem+HORECA üzletágakban). A Kékkúti forgalmának közel 40 százalékát a 3 nyári hónap folyamán bonyolítja. Ebben az időszakban egyértelműen a buborékos ásványvizek forgalma növekedett.
A trendek azt mutatják, hogy a magyar lakosság egyre inkább a természetes ásványvizek felé fordul az üdítők és az alkoholos italok helyett. Az eladások is ezt bizonyítják, amely szerint a magyarországi ízesített ásványvízpiac bővülése rendkívül dinamikus. A cég tavasszal lépett be az ízesített vizek piacára 3 termékkel, amelyek a rövid periódus ellenére gyorsan népszerűvé váltak a fogyasztók körében. Az üdítőitalok bevezetésük óta 10% feletti piaci részesedést értek el az ízesített szegmensben.
A változó fogyasztói szokások, és az egészséges táplálkozás melletti elhívatottság ösztönzi a Kékkútit, hogy évente új termékekkel bővítse ásványvíz családját. "Meggyőződésünk, hogy fogyasztóinkat hosszú távon nem az irreálisan alacsony árral, hanem a minőséggel és egyre szélesedő termékkínálattal lehet meggyőzni "- mondta Csete Noémi, a Kékkúti Ásványvíz Zrt. marketingigazgatója.
A hazai ásványvízpiacról elmondható, hogy az ásványvíz-kategórián belül még mindig a szénsavas vizek vezetik a piacot. Azonban a legnagyobb mértékű növekedést évről évre a szénsavmentes kategóriában tapasztalható. A természetes ásványvizek volumene az elmúlt évben 800 millió liter felett volt Magyarországon. Ez jelenleg kb. 85 liter egy főre eső átlagos ásványvízfogyasztást jelent. "Az egészséges életmód térnyerésével a magyarországi fogyasztásban további növekedésre számítunk, a piacban még bőven van növekedési potenciál" - mondta Jean-Philippe Lebon, a Kékkúti Ásványvíz Zrt. vezérigazgatója. A teljes ásványvízpiac évente mintegy 15-20 százalékkal nő hazánkban. A cég előrejelzései szerint az éves ásványvízfogyasztás 2018-ra eléri a 170 liter fejeként, ez naponta megközelítőleg fél liter ásványvíz elfogyasztását jelenti majd.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
4,8 százalékos kamatot biztosít a Gránit Bank új prémium bankszámlája (x)
A napi kamatjóváírás miatt az EBKM 4,92 százalék.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








