Nyilvánosságra hozta legfrissebb fogyasztói elégedettség felmérésének eredményeit a University of Michigan, mely adatok tanulsága szerint a vásárlók továbbra is kedvelik ugyan a korábban rendkívül elismert Google és Apple márkákat, az ezeknél tapasztalt elégedettségi szint azonban csökkent az előző évhez képest.
A felmérés készítőinek tapasztalatai szerint a pontértékek elmozdulása azért rendkívül releváns mutató, mert egy-egy vállalat pénzügyi eredményei rendszerint ezzel az indikátorral azonos irányba mozdulnak.
Az Apple tavalyi 83 pontos értéke idén 79-re csökkent, míg a Google 81-ről 78 pontra tornázta vissza magát. Az ellenpólust a Yahoo képviseli, mely 76-ról 79 pontra növelte fogyasztói elégedettségi indexét. (A pontokat 100-as skálán mérik.)
Fontos megjegyezni, hogy a megbízhatóságáról híres Apple még a pontveszteség ellenére is megelőzi iparágában a második helyezett HP-t, a Google-t azonban a fentieknek megfelelően átugrotta a Yahoo, mely modernebb formát öltött a közelmúltban. Szakértők szerint a piacvezető Google rendkívül sokat kockáztatna egy esetleges megújulással, hiszen elidegeníthetné hűséges felhasználóinak egy részét.
Szinte semmi sem fejleszti olyan gyorsan és hatékonyan a legkisebbek agyát, mint a társasjáték.
Drágulnak az ingatlanok, emelkednek a hitelkamatok: ez pedig szinte egyenes út a lakhatási válsághoz. Nálunk is működhet az, ahogy az USA-ban megoldották?
A Kickstarternek és az Indiegogonak hála a közösségi finanszírozási forma évek óta világszerte népszerű és most megérkezett Magyarországra is, a Brancs formájában
Sokan alábecsülik, mennyire lényeges alaposan átgondolni, milyen vállalkozási és azzal együtt adózási formát válasszanak induló cégük számára.
Külföldi piacra lépés 2022
Tiszaújváros – Kelet-magyarországi Gazdasági Fórum 2022


