A tavalyi év végén Magyarországon összesen 8,2 millió bankkártya volt forgalomban, ennek 65%-a, vagyis 5,3 millió plasztik viselte a MasterCard kártyacsalád (MasterCard, Maestro, Cirrus) logóinak valamelyikét - áll az MNB, fizetési üzletágat elemző 2006-os éves jelentésében . A jegybank adataival összhangban, több közelmúltban készült fogyasztói felmérés is megerősítette: a MasterCard továbbra is Magyarország legkedveltebb bankkártya márkája.
Idén ismét a MasterCard végzett az élen a Reader's Digest éves Megbízható Márkák felmérésében, nem volt meglepő tehát, hogy a GFK kutatóintézet fogyasztói szokásokat és attitűdöket vizsgáló kutatása is hasonló eredményre jutott: a hazai fogyasztók 41%-a MasterCard kártyát szeretne.
A kártyatársaság kedvező megítélése nem csak a lakossági szegmensben szembetűnő: a 2007. áprilisában, az üzleti hitelkártyák piacán végzett kutatás során a megkérdezett kis- és középvállalati vezetők 58%-a tette le voksát a MasterCard mellett.
Mihalszky Anikó, a MasterCard Europe Közép-Kelet Európai Regionális Marketing Menedzsere szerint a jó eredmény elsősorban a kártyatársaság regionális központként is működő budapesti irodájának, valamint a sokéves marketing munka során szerzett piacismeretnek köszönhető.
"Fontos kiemelnünk, hogy a MasterCard közvetlen és folyamatos kapcsolatot tart fent a kártyabirtokosokkal. Rendszeresen szervezünk nyereményjátékokat a kártyás fizetés népszerűsítésére, de nagy hangsúlyt fektetünk a biztonságos kártyahasználat gyakorlatának megismertetésére is. Kártyatársaságunk támogatóként van jelen a Sziget Fesztiválon és idén másodszor lesz névadó szponzora a MasterCard - Az év bankja választásnak. A márka kedveltségét nagyban elősegíti a kártyatársaság közismert és számos díjat nyert "Felbecsülhetetlen" televíziós reklámkampánya is, melynek több epizódját Magyarországon forgatták" - tette hozzá a regionális vezető.

Nem járnak jól a magas inflációval a befektetők sem: így aztán nehéz lesz félretenni kockázat nélkül
A korábbi években megszokott "nyugalmi" állapotot egy bizonytalanabb világ váltotta fel megtakarítások piacán.
Drágulnak az ingatlanok, emelkednek a hitelkamatok: ez pedig szinte egyenes út a lakhatási válsághoz. Nálunk is működhet az, ahogy az USA-ban megoldották?
A Kickstarternek és az Indiegogonak hála a közösségi finanszírozási forma évek óta világszerte népszerű és most megérkezett Magyarországra is, a Brancs formájában
Sokan alábecsülik, mennyire lényeges alaposan átgondolni, milyen vállalkozási és azzal együtt adózási formát válasszanak induló cégük számára.
Az emberek egyre tudatosabban vásárolnak, sokkal jobban szeretnek olyan termékeket, szolgáltatásokat megvásárolni, amiknek tudják a mögöttes tartalmát.
- Nagy újdonságot jelentett be az MNB
- Csák János "jövőminisztériumnak" nevezte leendő tárcáját
- Már lehet jegyet venni a budapesti vizes-vb-re
- Pintér Sándor meghallgatása: tartozott már a belügyi tárcához az oktatás és az egészségügy
- Jön a 800 forintos kenyér
- Mégsem lehet népszavazás a Fudan egyetemről – felülbírálta az Alkotmánybíróság a Kúriát
Sustainable World 2022
Portfolio Digital Transformation 2022
Külföldi piacra lépés 2022


