Már javában zajlik a június 11-én lezárt gazdaságfejlesztési pályázatok értékelése. A végeredményt a MAG Zrt. szeptemberre ígéri - írja a Világgazdaság.
Összesen 930 pályázat került benyújtásra a Gazdaságfejlesztési operatív program, valamint a Közép-magyarországi operatív program keretében. Átlagosan kétszeres a támogatási igény, az előirányzott kerethez képest ötszörös támogatási kérelmet nyújtottak be.
Ormosy Gábor, a Mag Zrt. vezérigazgatójának elmondása szerint az elsődleges formai ellenőrzésen átesett pályázatokat már befogadták, melyről a pályázókat levélben értesítették. A folyamatban soron következő tartalmi értékelést előre meghatározott és nyilvánosságra hozott szempontrendszer alapján végzik.
Vizsgálják a benyújtott üzleti tervet, a költségvetést, a beruházás időbeli lebonyolításának tervét, valamint műszaki tervet is. A pályázat típusától függően sor kerülhet teljes körű, vagy szúrópróbaszerű vizsgálatra is, ez várhatóan augusztusban fejeződik be.
A pályázók menet közben is kaphatnak információt beadott pályázatuk státuszáról, méghozzá a levélben megkapott regisztrációs kód segítségével a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség honlapján megtalálható "ÚMFT pályázótájékoztató" felületen. Emellett érdeklődni lehet a MAG Zrt. ügyfélszolgálatán is, telefonon, vagy e-mailben.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


