Ma tartotta kampánynyitó sajtótájékoztatóját a Kofola Zrt., a Kofola AS magyarországi leányvállalata, mely most vezeti be a hazai piacra Kofola elnevezést viselő üdítőitalát, mely új konkurenciát jelent a piacon megtalálható hagyományos üdítőitalokkal szemben.
A vállalat marketing igazgatója, Bózsik András mutatta be az új terméket, melyet egy tömör mondatban úgy jellemzett: "jobb, mint kóla, tehát Kofola."
A Kofola kólaízű szénsavas üdítőital, egyedisége abban rejlik, hogy egyharmaddal kevesebb cukrot és 14 féle gyógynövényt tartalmaz, amellett, hogy kisebb a koffeintartalma az egyéb kólaízű termékeknél. Az alapanyag pedig egy alacsony ásványi anyag tartalmú forrásvíz. További előnyt jelent, hogy nincsen benne foszforsav és tudatmódosító szer.
1962-ben kezdték meg a Kofo szörp gyártását, eleinte üveges kiszerelésben. A bársonyos forradalom, és az egyéb nyugati termékek beáramlása miatt 1991-1997 között majdnem abbahagyták a gyártását, amely végül 1998-ban új, pet-palackos csomagolásban jelent meg a szlovák piacon.
2002-ben vásárolta meg egy cseh vállalat először a licencjogot, majd a magát a céget is, amelyből így lett Kofola AS. 2003-ban teljesen új designt kapott a termék, mely 2004-ben elérte a piacvezető pozíciót Szlovákiában, majd 2005 Csehországban is.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Siker okát András Péter a termék különleges ízében, egészségesebb és ember közelibb mivoltában és abban látja, a több célcsoportnak szól: valódi választ kínál a piacon és nem csak egy címkecserét jelent.
A Kofola a mai naptól kapható a Corában és a Metróban (polcok és másodkihelyezések), hamarosan más boltokban is meg fog jelenni. Rendhagyó bevezetés várható, mert a cég márkát szeretne építeni, és ehhez elengedhetetlennek tartja a személyes eszközök meglétét.
A Kofolának sikerült megnyernie magának Éles István humoristát, ő lesz a kampány frontembere.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Fellépnek az egész uniót súlyosan érintő népbetegség ellen
- Hétvégi műsorok az InfoRádióban – Arénák
- Választás 2024 – a jelek szerint nem mindenkinek sietős
- Ukrajnában gond van az Abrams harckocsikkal
- Feltámad a "döglött ló" – újraindul az atomvita Németországban
- Hétszeres életfogytiglant kapott az isztambuli robbantásos merénylet elkövetője