Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
A kkv-k jövedelemtermelő képességének erősítésére most megnyitott GOP (gazdaságfejlesztési operatív program) április végéig teszi lehetővé a pályázatok benyújtását, az elbírálás utáni első eredmények pedig nyártól várhatók - írja a Napi.
Ezen program most 17 milliárd forint pályázati pénz elérését teszi lehetővé a 2013-ig rendelkezésre álló 670 milliárdból. A GOP-os pályázatokban a közép-magyarországi régió nem vehet részt, ezen térség vállalati a KMOP (közép-magyarországi operatív program) keretében juthatnak fejlesztési forráshoz.
A pályázatok kiírásában a tavalyi évhez képest olyan változások történtek, melyek egyrészt egyszerűsítik a kkv-k számára a forrásokhoz való hozzáférést, másrészt viszont szigorítják a befogadási kritériumokat.
A GOP keretében kétéves vállalkozási múlttal rendelkező cég pályázhat, elsősorban technológiai korszerűsítés, komplex vállalkozásfejlesztési beruházás céljából.
A GVOP-hez képest a GOP annyiban könnyítette a részvételi feltételeket, hogy a pályázati csomagban nem kell dokumentálni az önrészen felüli forrás meglétét, tehát nem kell csatolni a hitelígérvényt és a bankgaranciát sem.
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


