Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Új hirdetési rendszert tesztel az Egyesült Államokban a Google, így a piac minden jelentősebb szereplőjének figyelme a legújabb fejleményekre irányul.
Az online keresésekhez kötött hirdetések területén piacvezető cég eddig pay-per-click alapon árulta a hirdetéseket, azaz a tartalom mellett megjelenő linkért és rövid bemutatkozásért nem kellett fizetni, csak akkor keletkezett a hirdetőnek fizetési kötelezettsége, amikor egy böngésző rákattintott a hirdetésére.
Ez a modell számos veszélyt rejt magában, hiszen a saját oldalukon Google hirdetéseket futtatók előszeretettel klikkelik, hogy pénzhez jussanak, míg a konkurensek linkes hirdetéseinek klikkelgetése az egekbe repíti a versenytárs marketingköltségeit, amellett hogy inflálja az adott keresőszó árát, amint arról korábban beszámoltunk.
Az új rendszerben a hirdető nem akkor fizet, ha ráklikkelnek linkjére, hanem csak akkor, ha az oldalára eljutva a látogatók végrehajtanak egy bizonyos akciót, például megrendelnek egy terméket. Ezzel már nem lehet csalni, hiszen a hirdető üzletet köt, a tranzakciós értéknek pedig csak a töredékét fizeti ki a hirdetésért (ez az arány persze függ a keresőszótól, valamint az áru/szolgáltatás árától.)
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


