Több mint a kétszeresére emelkedett 2006-ban a nem teljesítő adóssá válók aránya a spekulatív kockázati kategóriába sorolt európai vállalatok között.
A Moody's Investors Service éves jelentése szerint, a tavaly nem fizetővé vált, magas hozamú besorolással ellátott európai cégadósok aránya 1,9 százalékra nőtt a 2005-ben mért 0,8 százalék után. A cég megjegyzi ugyanakkor, hogy a hátralékba került európai vállalati adósok éves aránya az elmúlt öt év átlagában 4,5 százalék volt.
A Moody's spekulatív listáján szereplő cégek közül tavaly öt vált nem fizetővé; három vállalat kötvényadósságával, egy bankadóssággal, egy pedig mind kötvény-, mind bankadósságával hátralékba került. Egy évvel korábban két európai cégadós került fel a nem fizetők listájára.
A nem teljesítővé vált adósságösszeg emelkedése még meredekebb volt: tavaly összesen 1,3 milliárd euró adósság után váltak nem fizetővé európai cégek; ez majdnem a négyszerese az előző évi összegnek,
A cég mindazonáltal megjegyzi, hogy a tavalyi összeg is jóval elmarad az elmúlt öt év éves átlagától, ami 14,7 milliárd euró; 2002-ben például majdnem 52 milliárd euró vállalati adósság vált nem teljesítővé a minősítő intézet európai cégadósi listáján.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Támadás ért egy iraki katonai bázist - Izraelt gyanítják az akció mögött
- Újabb veszélyes fegyverkísérleteket hajtott végre Észak-Korea
- Sikeres küldetés után tér haza a német flotta legjobb hadihajója - videó
- Dohányosokat kérdeztek, érdekes dologok derültek ki
- Golovin Vlagyimir: több fontos területen is nagyot fejlődött a női kéziválogatott
- Az újságírókat sem kíméli az ukrajnai háború