Ellie Mertz, az Airbnb új pénzügyi igazgatója, aki a világjárvány idején már bizonyította válságkezelő képességét, viszont most is nagy kihívások várnak rá.
A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) a járványidőszak alatt sem hagyott fel a turisztikai piacépítéssel. Ennek sikerét igazolja, hogy hazánk idén négy díjat is kapott a kínai turisztikai szakma meghatározó éves eseményén, a National Tourism Fashion Awards-on.
Az előző évben kiemelkedő teljesítményt nyújtó szereplőket díjazó eseményen a kínai nemzeti turisztikai díj szervezőbizottsága a „top 10 legjobban várt turisztikai desztináció”, a „top 10 legjobb desztinációs promóciót bemutató desztináció”, valamint a „top 10 innovatív, élő közvetítéssel megrendezett desztinációs rendezvény” közé is beválasztotta hazánkat. Magyarországnak ítélték továbbá a „Kreatív Rendezvény Díj”-at is, a kínai turisztikai szakembereknek szervezett pekingi rendezvényért, melynek fő célja volt hazánk turisztikai és gazdasági kínálatának népszerűsítése, és a turizmus területén működő vállalkozások piacra jutásának elősegítése.
Az elismerések közül a legrangosabb a „top 10 legjobban várt turisztikai desztináció” díja, amelyet a közép-európai régióból egyedül Magyarországnak ítéltek meg, de rajtunk kívül egész Európából is csak három másik ország - Franciaország, Németország és Hollandia - került be a válogatásba.
Jakab Zsófia, az MTÜ marketing és kommunikációs vezérigazgató-helyettese elmondta: „A rangos elismerések által újabb megerősítést kaptunk arról, hogy az elmúlt években sikeresen alkalmazkodtunk a megváltozott körülményekhez. A turizmus további élénkítése érdekében kitűzött stratégiai célunk, hogy a jövőben az értékesítés és a marketing kapja a legfőbb hangsúlyt. A nemzetközi színtéren folyamatosan azon dolgozunk, hogy minél több küldőpiacra eljuttassuk az üzenetet: Magyarország biztonságos úti cél minden ideérkező turista számára.”
A Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ (NTAK) adatai szerint 2021-ben Kínából közel 5 ezer vendég érkezett Magyarországra, akik 46 ezer vendégéjszakát töltöttek el a szálláshelyeken. A vendégek 72%-a Budapestre érkezett. 2022-ben idáig már több mint 7 ezernél tart a kínai vendégek száma, 33 ezer vendégéjszakával, a fővárosba érkezők aránya 76%. Budapesten a kínai látogatók leginkább a Parlamentet és környékét, a Margitszigetet, a Szent István Bazilikát, a Halászbástyát, a Citadellát és a Gozsdu-udvart keresik fel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Így vásárolj 50 százalékkal olcsóbban az ALDI-ban: itt az ételpazarlás vége
Az ALDI Magyarország kiterjesztette élelmiszermentési programját.
- Kedd este az előadás mellett a sztrájk is elkezdődik az Operaházban
- Sokakat érdekelt a Most vagy soha! a nyitóhétvégén
- Max Verstappen is tiltakozik: jelentősen átléptük a határt
- Közvetlen légijárat indul Bangkok és Budapest között
- Több mint tízezer autóst "fogtak meg" ezzel a szabálytalansággal
- Női kézilabda és gyönyörű katalán tájak - sport a tévében