Sokan élnek az M1 regionális matrica kedvezményes lehetőségével, közel 23 ezer darab 2026-os e-matrica fogyott az első héten.
2018. szeptember végétől 2019 júniusáig 35 Televonat közlekedett 9794 utassal, 66 százalékos kihasználtsággal; átlagosan minden hatodik Televonaton tízből kilenc ülőhelyen utaztak. Az értékesített jegyek 70 százalékát online vásárolták. A járat a nyári szünidőben nem közlekedik.
Televonattal az első indulástól (2018. szeptember 30.) az idei tanév utolsó vonatáig (június 10.) eltelt mintegy háromnegyed év alatt Debrecenből Budapestre közel 5400-an, míg Nyíregyházáról a fővárosba körülbelül 4400-an utaztak - írja közleményében a MÁV. Az értékesített menetjegyek 70 százalékát online, 20 százalékát pénztárban, 7 százalékát a Vonatinfó alkalmazáson keresztül, 3 százalékát pedig automatából vásárolták.
A megközelítőleg azonos idősávban közlekedő InterCity-k vizsgált járatain utazók száma összességében 2 százalékkal csökkent, ugyanakkor a Televonatot választó 9794 utast hozzászámítva a vizsgált időszakban és viszonylatokon utazók száma együttesen 32 százalékkal nőtt, azaz más közlekedési módról sikerült utasokat vonzani a modern FLIRT motorvonatból összeállított Televonatokra. A tervek között szerepel, hogy a Televonat-rendszert a vasúttárság további vonalakon is bevezeti a jövőben. Ennek a vizsgálata jelenleg folyamatban van.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








