A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
Csődbe ment a Sunport Travel Utazásszervező Kft. - erősítette meg az Index.hu információját Molnár Judit, a Magyar Utazásszervezők és Utazásközvetítők Szövetségének (MUISZ) szóvivője az MTI-nek, aki azt is elmondta, az iroda biztosítéka a kalkulációk szerint bőven elég lesz az utasok kártérítésére.
Az Index arról számolt be pénteken, hogy beszüntette működését a Sunport, tulajdonosai külföldről írtak az itthon maradt alkalmazottaknak, hogy jelentsék a csődöt, és kezdjék meg az egyezkedést a biztosítókkal. A cég Suntimes márkanéven hirdette magát, és kizárólag Törökországba szállított volna utasokat, a portál szerint a most hirtelen külföldre távozott tulajdonosok maguk is törökök.
A Sunport Travel nem tagja a MUISZ-nak - mondta az MTI-nek Molnár Judit. A szóvivő szerint az első mintegy harminc személyes csoport vasárnap indult volna. A szezon egészében 400-450 utast érinthet az utazási iroda csődje, akiknek a kártérítését a kalkulációk alapján bőven fedezni fogja a Sunport biztosítéka.
A Magyar Kereskedelmi Engedélyezési Hivatal (MEKH) honlapján közzétett adatok szerint a Sunport Travel Utazásszervező Kft. biztosítója az UNIQA Biztosító Zrt., a biztosíték összege pedig 27 990 025 forint.
Molnár Judit elmondta: a cég nem tartozott a nagy utazásszervezők közé. Hozzátette, a nagyok jobb szezonra számítanak a tavalyinál, a tavaszi előfoglalások 13-30 százalékos növekedéséről számoltak be. Ebben szerinte szerepet játszhatott az is, hogy az utazási irodák már tavaly is óvatosan foglaltak, ami miatt az utasoknak több esetben azzal kellett szembesülniük, hogy a kiválasztott útra már nincs szabad hely. Valószínűleg ezért is éltek idén többen az előfoglalási kedvezményekkel. Az újabb nagy előfoglalási hullámra az iskolaév befejezése után számítanak az irodák - mondta a MUISZ szóvivője.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








