Biztató az idei várható osztrák beutazó idegenforgalomra nézve, hogy egy kimutatás szerint továbbra is vezető helyen áll Magyarország osztrák szempontból az ár-érték arányt tekintve - írta a Magyar Turizmus Zrt. bécsi képviselete az MTI-hez eljuttatott közleményében.
A közleményben felhívták a figyelmet arra, hogy a Bank Austria decemberi adatai szerint Magyarországon és Horvátországban éri a legtöbbet az osztrákok üdülésre szánt pénze. Vásárlóerő paritáson számítva közel negyven százalékkal több turisztikai szolgáltatást tudnak vásárolni az osztrákok Magyarországon, mint Ausztriában. Ezzel olyan kedvelt turisztikai célországokat előz meg a listán, mint Görögország, Franciaország, Spanyolország és Olaszország - mutattak rá.
Az MT Zrt. bécsi képviselete közölte, a gazdasági válság és az osztrák belföldi turizmust népszerűsítő erőteljes kampány ellenére is nőtt az elmúlt években az osztrákok érdeklődése a magyar turisztikai kínálat iránt. Ausztria Magyarország második legnagyobb turisztikai küldő piaca, évente átlagosan 90 milliárd forintot költenek az osztrák vendégek az országban. A rövidebb utazások szempontjából Magyarország az első három célország között van.
A Bank Austria évente közzétett felmérése szerint decemberben 38 százalékkal többet ért az osztrákok eurója Magyarországon, mint Ausztriában. 2011-hez képest kilenc százalékkal drágult osztrák szemszögből Magyarország, akkor 50 százalékkal többet tudtak vásárolni ugyanannyi pénzért. Horvátországnak tavaly és azelőtt is 40 százalékos volt az árelőnye Ausztriával szemben.
Hamarosan már nem csak a szupergazdagok kiváltsága lesz: ennyibe kerül egy jegy a fapados űrutazásra
A HALO Space tervei szerint 2026-tól kezdődően kereskedelmi repüléseket indít a világűrbe.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Az újságírókat sem kíméli az ukrajnai háború
- BKK: vasárnap kezdődik a fővárosi tavaszi nagytakarítás
- Műszaki információk szivárogtak ki az iPhone 16-ról
- Újabb csalási trükkre figyelmeztet a Telekom
- Szokatlan hiba miatt hívják vissza a Tesla új gyöngyszemét
- Kiderült, hány magyar dolgozik külföldön – és az is, mivel lehetne őket hazacsábítani