Biztató az idei várható osztrák beutazó idegenforgalomra nézve, hogy egy kimutatás szerint továbbra is vezető helyen áll Magyarország osztrák szempontból az ár-érték arányt tekintve - írta a Magyar Turizmus Zrt. bécsi képviselete az MTI-hez eljuttatott közleményében.
A közleményben felhívták a figyelmet arra, hogy a Bank Austria decemberi adatai szerint Magyarországon és Horvátországban éri a legtöbbet az osztrákok üdülésre szánt pénze. Vásárlóerő paritáson számítva közel negyven százalékkal több turisztikai szolgáltatást tudnak vásárolni az osztrákok Magyarországon, mint Ausztriában. Ezzel olyan kedvelt turisztikai célországokat előz meg a listán, mint Görögország, Franciaország, Spanyolország és Olaszország - mutattak rá.
Az MT Zrt. bécsi képviselete közölte, a gazdasági válság és az osztrák belföldi turizmust népszerűsítő erőteljes kampány ellenére is nőtt az elmúlt években az osztrákok érdeklődése a magyar turisztikai kínálat iránt. Ausztria Magyarország második legnagyobb turisztikai küldő piaca, évente átlagosan 90 milliárd forintot költenek az osztrák vendégek az országban. A rövidebb utazások szempontjából Magyarország az első három célország között van.
A Bank Austria évente közzétett felmérése szerint decemberben 38 százalékkal többet ért az osztrákok eurója Magyarországon, mint Ausztriában. 2011-hez képest kilenc százalékkal drágult osztrák szemszögből Magyarország, akkor 50 százalékkal többet tudtak vásárolni ugyanannyi pénzért. Horvátországnak tavaly és azelőtt is 40 százalékos volt az árelőnye Ausztriával szemben.

Kutyazárlat lép életbe ezeken a magyar helyeken: már értesítik a lakosságot, itt nem lesz sétáltatás
A rókák veszettség elleni tavaszi vakcinázása 2025. március 29-én kezdődik Magyarország déli és keleti vármegyéiben.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Még idén elérheti a százmilliárdos álomhatárt ez a magyar étrend-kiegészítő gyártó
Lévai Bálintot, a BioTechUSA vezérigazgatóját és társtulajdonosát kérdeztük.
-
Kiváló minőség a tányérodon – KMÉ-védjegyes termékek a Mecsek Baromfi Kft.-től (x)
A Mecsek Baromfi Kft. friss csirkehúsai elnyerték a KMÉ-védjegyet, amely biztosítja a vásárlók számára a valóban kiemelkedő minőséget.
-
A magyar befektetők fele nagy lehetőséget szalaszt el (x)
Egyre nagyobb az érdeklődés a TBSZ iránt, a befektetők többsége viszont még mindig nem használja ki ennek az adóhatékony befektetési módnak az előnyeit.
Green Transition & ESG 2025
AI in Business 2025
Biztosítás 2025


