Az elmúlt év végétől 2 hónapon keresztül teljes fordulatszámon pörgött Ausztriában a Budapest téli vendégforgalmát élénkítő turisztikai kampány. A sajtóhirdetések, szakmai kooperációk, közterületi kampányok, rádió hirdetések, online-nyereményjátékok, turisztikai vásárokon való promóciós akciók mellett idén televíziós reklámok is népszerűsítették a téli Budapestet a szomszédos Ausztriában - tájékoztatta lapunkat a Magyar Turizmus (MT) Zrt.
A TV-kampány keretében több mint 1,3 millió célcsoportba tartozó osztrák tévénéző találkozhatott a magyar főváros forró fürdőibe csábító turisztikai ajánlattal, amely során a kampányhoz csatlakozott szállodákban most szállást foglalók grátisz éjszakát és fürdőbelépőt is kapnak ajándékba. A 60 alkalommal sugárzott tévé-spotokkal együtt közel 5 milliós célközönséghez jut el az MT Zrt. üzenete Ausztriában, miszerint "síelés előtt, helyett, vagy után" nálunk pihenjék ki téli fáradalmaikat az osztrák turisták.
A kampány várhatóan 8-10 ezer pótlólagos osztrák vendégéjszakát, és több mint negyedmilliárd forintos addicionális forgalmat generál a budapesti szálláshelyeken.
A KSH legfrissebb kimutatása alapján az Ausztriából érkező látogatók tavaly több mint 126 milliárd forintot költöttek Magyarországon, amely 70 százaléka turisztikai költés. Az MT Zrt. bécsi irodájának becslése alapján az osztrák beutazóforgalom mintegy 27 milliárd forinttal járul hozzá a hazai Áfa bevételekhez.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








