Néhány hete számolhattunk be először arról, hogy az energiatakarékos és környezetbarát modelljeiről elhíresült Toyota végre nem csupán szorongatja a detroiti óriást, a General Motorst, hanem át is vette tőle a világ első autógyártójának járó címet.
A legutóbb napvilágra került japán iparági mutatók szerint azonban továbbra is van ok az örömre, az exportált személygépkocsik, kamionok és buszok mennyisége ugyanis 5,1 százalékkal növekedett az elmúlt hónapban, így nem tört meg a 22 hónapja tartó növekedési trend.
Megtört a hazai eladások csökkenése miatti termelés-visszaesés is, amely az elmúlt három hónapban a japán autógyártást jellemezte: 6,3 százalékkal több autó gurult le a futószalagról a japán gyárakban mint az előző év azonos időszakában.
A belföldi kereslet visszaesését a jelek szerint kompenzálni tudja a külföldről érkező, egyre növekvő igény a japán autógyárak hibrid modelljei iránt, amelyek egyértelműen egyeduralkodók a környezetbarát technológiát részesítő piaci szegmensben.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


