Napjaink egyre növekvő üzemanyagárai mellett egyáltalán nem csoda, hogy az autótulajdonosok mindenféle csodaszerekkel és szerkezetekkel próbálják csökkenteni a fogyasztást, és könnyen áldozataivá válnak a csalóknak.
Az Egyesült Államokban készült felmérés szerint ugyanis ezeknek a szerkezeteknek nagy része egyáltalán semmilyen hatással sincs a gépjármű fogyasztására, amit a tulajdonos a megfelelő körülmények hiányában utólag nem tud bizonyítani. Az általuk megvizsgált 100 berendezésből csupán 6 esetében mutatkozott bárminemű teljesítményjavulás úgy, hogy közben a káros-anyag kibocsátás nem növekedett.
Könnyen elfogadható az az érv, amely szerint ha ezek az eszközök valóban hatásosak lennének, azokat eleve beépítenék a személygépkocsikba, mint ahogy a General Motors és a Ford is felhasznált ilyen technikákat. A csoda mágnesek azonban gyakran még a használatba vétel kezdetét sem élik túl.
Nem sokat segítenek az adalékok sem, mondják az amerikai kutatók, főleg a legújabb technikával gyártott autók esetében. Ha valakinek mégiscsak szüksége van rá, az biztosan egy idősebb gépjármű tulajdonosa. Bár ebben az esetben sem számíthatunk jelentős csökkenésre.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








