Januártól három mobilszolgáltatónál elérhető lesz a kiskorú felhasználókra tekintettel nyújtott biztonságos mobilinternet.
Népszerű díjcsomagokat szüntet meg a Yettel: ennyit az olcsó mobilnetről, ez sokaknak fájni fog
Tömegeket érintő átalakítást tervez a Yettel: a pcworld.hu információi szerint a nagytakarítás következtében végleg elköszönhetünk az olcsó korlátlan mobilnettől.
A Yettel jelentős változást jelentett be a mai nap során: az ügyfélélmény újragondolására és továbbfejlesztésére hivatkozva összesen 53, még 2019 előtt bevezetett díjcsomagot töröl a kínálatából. Ezek között 38 hangalapú és 15 mobilnetet érintő ajánlat van.
Ilyen a Hello Data tarifa is, ami még 2017-ben vált elérhetővé és havi 6000 forint ellenében élvezhettük a korlátlan mobilnetet. Ezeket a csomagokat mostantól nem lehet majd igényelni, azonban az előfizetők továbbra is kitarthatnak a csomag mellett.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








