Az éjszakai leállás nemcsak a weboldalakat, hanem az SMS-es fogadást és a mobilappokat is érinti.
Kiderült, mire költik a nyereményüket a Nyerő páros győztesei: nagy terveik vannak a pénzzel
Négy és fél millió forintot zsebelhetett be Kamarás Norbi és kedvese, Kármán Odett, ugyanis ők nyerték a Nyerő Páros ötödik szériáját. A pár most elárulta, hogy mire költik a nyereményt.
"Norbival külön kasszán vagyunk, így elfeleztük a pénzt. Régi nagy álmom volt egy saját ruhamárka indítása, ezért is tanultam korábban textilrajzoló és modelltervező szakon. Eddig erre gyűjtögettem a pénzemet, most viszont van egy induló tőke, amivel beindítom az üzletet, sőt, ez már folyamatban is van. Ezen felül vettem magamnak egy fényképezőgépet, mert a fotózás is érdekel, de próbálok egy kis pénzt félre is tenni" - árulta el Odett a Blikknek.
Szeretnék egy lakást vagy egy kis házat venni vidéken, ami az enyém, és biztos pont lenne az életben. Régóta gyűjtök rá, most egy lépéssel közelebb kerültem hozzá – mondta el Kamarás Norbi.
Vallott a 2025-ös X-Faktor győztese: erre költi 36 milliós nyereményét a raktárosként dolgozó Belano
Belano megnyerte az idei X-Faktort, és a győzelemmel járó 36 millió forintos nyereményét nem luxusra, hanem tudatosan a zenei karrierjére fordítja.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








