Karácsonyi sütemények az ünnepekre: ezek a legjobb karácsonyi receptek, így készülnek a legfinomabb karácsonyi sütik, köztük karácsonyi sütés nélküli sütik és karácsonyi aprósütik.
Mintaprojektet indítanak, ami ha sikeres lesz, akkor többet nem kell leolvasni a közüzemi mérőórákat - írja a Napi.hu.
A KOM Központi Okos Mérés Zrt. több mint 3 milliárd forintért vásárol eszközöket a központi rendszeréhez, valamint a telekommunikáció létrehozásához - derül ki a Közbeszerzési Értesítőből.
A céget a Mavir Magyar Villamosenergia-ipari Átviteli Rendszerirányító Zrt. 2013-ban alapította 205 millió forintos jegyzett tőkével. A Mavir, mint egyedüli tulajdonos célja a közművektől vásárolt villany, víz és gáz távmérésének a megteremtése. A társaság pályázatot írt ki az egy éves mintaprojektben történő részvételre. Így kerülhetnek majd mérők iskolákba, önkormányzati létesítményekbe, a kkv-szektorba vagy éppen a lakossághoz is. A gyűjtött adatokat a mintaprojekt végeztével átadja a cég az államnak, hogy az dönthessen: bevezeti-e Magyarországon az okos mérést.
A KOM mostani, felhívással indult tárgyalásos közbeszerzésének célja egy okoshálózati központ létrehozása, az ehhez kapcsolódó adatközpont fejlesztése, továbbá adatkezelési rendszerek és mobil adatrögzítő eszközök beszerzése - áll a tájékoztatóban.
A felhívásra két ajánlat érkezett, a nyertes a Sagemcom Magyarország Kft. lett, az olcsóbb ajánlatával. A másik ajánlattevő nevét nem közli a tájékoztató. A Sagemcom az eredetileg becsült 6,3 millió euró helyett 10,2 millióért - több mint 3 milliárd forintért - vállalta el a feladatot. Az ajánlatkérő augusztus 16-án kötötte meg a szerződést a nyertessel.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








