Idén az ingatlanpiacot a főváros és a vidék közötti különbségek növekedése, valamint az Otthon Start Program hatására erősen átalakuló vevői és eladói motivációk jellemezték.
A COVID-19 otthonmaradásra kényszerítette a legtöbb magyart is. Az iskolák, munkahelyek és látványosságok bezárása óriási változást hozott a mindennapi életünkbe. Az emberek érdeklődési köre a feje tetejére állt. Mutatjuk, mennyire!
A Picodi.com elemző csoport megvizsgálta a Google keresések tartalmát és rangsorolta a legnépszerűbb tevékenységeket a világjárvány idején. Ezek pedig a következők.
Otthon rekedve
Az elemzés közelebbről megvizsgálta a legnépszerűbb tevékenységeket és hobbikat, mint, mozi, olvasás, különböző játékok és még sok más. Megnézték, az e tevékenységekhez kapcsolódó keresések gyakoriságát 2020 márciusában és összehasonlítottákaz előző évek márciusi adatával.
Hogyan változott meg a magyar emberek hobbija a karantén alatt?
A statisztikák kiértékelése után a következő eredmények születtek: szinte az összes tevékenység, amihez el kell hagynunk az otthonunkat vesztett a népszerűségéből: a mozizás 81 százalékkal csökkent, színház 68 százalékkal, koncertek 67 százalékkal. A magyarok elvesztették érdeklődésüket a nyelvtanulás iránt is (62%-kal csökkent).
A legnagyobb megemelkedett érdeklődés most a sorozatok iránt mutatkozik (356%-os változással), otthoni edzés (300%), és online játékok (117%). Az adatok alapján úgy tűnik az egészség megőrzése is fontos szerepet játszik a relaxálással töltött idő mellett az otthoni edzés népszerűségének emelkedése kapcsán.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Az online kurzusok is népszerűbbek 58 százalékkal, ami jelentheti a munkaerőpiac bizonytalan helyzete okozta szükségességet az új képesítések elsajátításában Különböző kreatív tevékenységek, mint a kollázs készítés (73%), rajzolás (30%), horgolás (13%) is népszerűséget nyertek. Érdekesség továbbá, hogy bár otthon töltjük napjainkat, a főzés és takarítás iránt vesztettünk az érdeklődésből -10 és -38 százalékkal.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








