Most bárki szomszédja lehet a miniszterelnöknek, ugyanis eladó egy 170 négyzetméter alapterületű ingatlan a Cinege úton.
A COVID-19 otthonmaradásra kényszerítette a legtöbb magyart is. Az iskolák, munkahelyek és látványosságok bezárása óriási változást hozott a mindennapi életünkbe. Az emberek érdeklődési köre a feje tetejére állt. Mutatjuk, mennyire!
A Picodi.com elemző csoport megvizsgálta a Google keresések tartalmát és rangsorolta a legnépszerűbb tevékenységeket a világjárvány idején. Ezek pedig a következők.
Otthon rekedve
Az elemzés közelebbről megvizsgálta a legnépszerűbb tevékenységeket és hobbikat, mint, mozi, olvasás, különböző játékok és még sok más. Megnézték, az e tevékenységekhez kapcsolódó keresések gyakoriságát 2020 márciusában és összehasonlítottákaz előző évek márciusi adatával.
Hogyan változott meg a magyar emberek hobbija a karantén alatt?
A statisztikák kiértékelése után a következő eredmények születtek: szinte az összes tevékenység, amihez el kell hagynunk az otthonunkat vesztett a népszerűségéből: a mozizás 81 százalékkal csökkent, színház 68 százalékkal, koncertek 67 százalékkal. A magyarok elvesztették érdeklődésüket a nyelvtanulás iránt is (62%-kal csökkent).
A legnagyobb megemelkedett érdeklődés most a sorozatok iránt mutatkozik (356%-os változással), otthoni edzés (300%), és online játékok (117%). Az adatok alapján úgy tűnik az egészség megőrzése is fontos szerepet játszik a relaxálással töltött idő mellett az otthoni edzés népszerűségének emelkedése kapcsán.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Az online kurzusok is népszerűbbek 58 százalékkal, ami jelentheti a munkaerőpiac bizonytalan helyzete okozta szükségességet az új képesítések elsajátításában Különböző kreatív tevékenységek, mint a kollázs készítés (73%), rajzolás (30%), horgolás (13%) is népszerűséget nyertek. Érdekesség továbbá, hogy bár otthon töltjük napjainkat, a főzés és takarítás iránt vesztettünk az érdeklődésből -10 és -38 százalékkal.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








