A zöldebb utcákban élő emberek jobb alvásminőségről számoltak be egy friss kutatás szerint.
A Központi Statisztikai Hivatal legfrissebb, 2020. január-februári időszakra szóló összesítése alapján a bruttó átlagkereset az előző év azonos időszakához viszonyítva 9,2 százalékos növekedéssel 376 300 forint volt. A következő havi adatokban már a koronavírus-járvány hatásai is érezhetőek lesznek - az elsődleges kihívást a munkahelyek megőrzése jelenti. A kormány ezért is döntött több gazdaság- és munkahelyvédelmi intézkedésről. A cél, hogy annyi munkahely jöjjön létre, amennyit a járvány tönkretett.
Az év első két hónapjában a bérek 9,2 százalékkal nőttek a nemzetgazdaságban: a versenyszférában a bérnövekedési ütem 9,1 százalék volt, a közfoglalkoztatottak nélküli közszféra bérei 7,7 százalékkal emelkedtek január-februárban. Az infokommunikáció területén dolgozók bruttó átlagkeresete volt a legmagasabb (664 800 forint).
A családi adókedvezmény bevezetése következtében a három vagy több gyermekkel rendelkezők nettó keresete nőtt a legnagyobb mértékben 2010-hez képest. A kétgyermekesek esetében kisebb, de szintén jelentős volt a kedvezmények hatása, a 2016 óta bevezetett adóváltozások azonban éppen esetükben növelték meg leginkább az adókedvezmények összegét.
A koronavírus-járvány hatásai a következő hónapokban érződni fognak a keresetek alakulásában is. A gazdaságvédelmi akcióterv intézkedései - köztük a munkahelyvédelmi bértámogatás, a rugalmasabb munkaidőkeret - elsősorban a magyar emberek munkahelyeinek megőrzését szolgálják. A vállalkozások számára kedvezményes hitellehetőség nyílik, amivel a munkahelyek megtartása mellett a termelés újraindítása is lehetővé válik.
A kormány mindemellett folyamatosan monitorozza a munkaerőpiac helyzetét, és megvizsgál minden további lehetőséget a hatékony beavatkozások érdekében. Az egyik legfőbb cél, hogy aki elveszíti az állását, lehetőség szerint mielőbb újra munkába állhasson. A gazdaságvédelmi akcióterv a munkavégzésen keresztül segíti jövedelemhez a magyar embereket.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Már ki is nevezték Szentkirályi Alexandra utódát - és az utód utódát is
- Napokon belül pénzre számíthat rengeteg háztartás
- Hatházi Róbert: a húsvét minden kor emberének ugyanazt az üzenetet hordozza
- Nagy változás a gyógymedencéknél - részletesen indokolt az NNGYK
- Ha autót vezet, akkor egy életveszélyes jelenség fenyegeti
- Friss kutatás: súlyos veszélyt jelent a használt sütőolaj