Mindössze 32 évesen elhunyt Nicholas Hum, a tokiói paralimpián bronzérmes ausztrál távolugró.
Hatvanhárom évesen elhunyt Fitos József, volt válogatott labdarúgó.
A szomorú hírt a focista családja a közösségi médiában közölte. Hozzátették: az elhunyt "közel egy évig bátran küzdött egy súlyos betegséggel", és pénteken "családja szerető körében távozott".
Fitos 1978-ban Zalaegerszegen kezdte meg felnőtt karrierjét, majd a Haladásban vált ismert játékossá, a szombathelyieknél 1980 és 1985 között szerepelt. Útja a korszak sikercsapatához, a Bp. Honvédhoz vezetett, amellyel a nyolcvanas évek második felében háromszor lett bajnok, egyszer pedig kupadöntőt játszhatott.
A kispesti időszak után Görögországban légióskodott (Panathinaikosz, Panioniosz), majd rövid ideig az Újpestben, illetve alsóbb osztályban futballozott. Később éveken át edzőként dolgozott. A válogatottban 1985 és 1989 között 12 alkalommal szerepelt.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








