Az év első hónapjaiban még egyértelműen a befektetők diktálták az ütemet a lakáspiacon, akik között a kisebb alapterületű, gyorsan kiadható lakásokért folyt a legnagyobb verseny.
Több megyében továbbra is másodfokú figyelmeztetés van érvényben felhőszakadás veszélye miatt. Emellett országszerte figyelmeztetnek az intenzív esőzés és a zivatarok miatt.
Az Országos Meteorológiai Szolgálat veszélyjelzése szerint felhőszakadás veszélye miatt Baranya, Bács-Kiskun, Győr-Moson-Sopron, Somogy, Tolna, Vas, Veszprém és Zala megyében másodfokú, az ország többi területén elsőfokú figyelmeztetés van érvényben.
Azt írták: vasárnap ismét szórványosan várhatóak zivatarok, amelyek szinte bármely napszakban megjelenhetnek, és több hullámban követhetik egymást délről észak felé vonulva. Legjellemzőbb kísérőjelenségük a felhőszakadás lesz - rövid idő alatt 30-50 milliméter csapadék zúdul le -, de néhol átmenetileg viharos szél is előfordulhat.
Az előrejelzés szerint a hőmérséklet napközben 22-29 fok között alakul, nyugaton lesz hűvösebb. Késő estére 17-23 fok közé hűl le a levegő.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








