Most bárki szomszédja lehet a miniszterelnöknek, ugyanis eladó egy 170 négyzetméter alapterületű ingatlan a Cinege úton.
A Sopron-Szeged vonalon nagyon erős szélre kell számítani. Havazás, hózápor és kemény mínuszok várhatóak.
Szerdán nap közben felhőátvonulásokra számíthatunk, a gyorsan vonuló gomolyfelhőkből elszórtan zápor, hózápor, esetleg egy-egy zivatar is kialakulhat - írja az Országos Meteorológiai Szolgálat. Az északnyugati szél a Sopron-Szeged széles sávban viharossá fokozódik, de zápor, hózápor közelében bárhol előfordulhatnak átmeneti viharos széllökések. Ugyanakkor északkeleten legfeljebb élénk széllökések lehetnek. A legmagasabb nappali hőmérséklet 2 és 7 fok között valószínű.
Este a váltózóan felhős égből néhol hózápor kialakulhat. A Dunántúlon, a Duna-vonalában és a Duna-Tisza közén viharos lesz az északnyugati szél. Késő estére -2, +2 fokra hűl le a levegő. A hajnali hőmérséklet -6, -1 fok között alakul.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








