Az EKR-programban idén több mint 5,8 millió négyzetmétert szigeteltek ingyen, ami 80 millió köbméter földgáz-megtakarítást hozott.
Csigaként a hátán cipeli mindenhova magával a házát egy amúgy hajléktalan férfi Kínában: mobil otthona nagyon könnyű szerkezetes, mindössze 60 kilós. A 38 éves férfi így mindenhol otthon van.
Liu Ling-csao öt éve elvesztette állását, utána pedig lakását is. Kilakoltatását követően vándorútra kelt és azóta is üvegek visszaváltásából él, meg házaló kereskedésből. Egy idő után nagyon megelégelte, hogy állandóan megfázott a gyakori esőzések miatt, és ha talált is magának száraz hajlékot - egy híd alatti zugot, vagy egy elhagyott viskót -, abban rendre volt már valaki, akivel meg kellett harcolnia a menedékért. Mindemiatt tökélyre fejlesztette a könnyűszerkezetes építkezést: házának szerkezete bambuszrudakból áll, falai és teteje ponyva. Ez egyébként már a harmadik hordozható kalyibája, az előző kettő szétesett.

Liu elmondása szerint háza teljessé tette szabadságérzetét - a férfi naponta 30 kilométert vándorol -, ugyanakkor magánszférát is teremtett számára.
A mindenhol házas házaló egyébként nem házas, mármint családi állapota szerint. Amerre csak jár, Nagy Csigának becézik - adta hírül a brit Metro újság.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








