Barátja szülővárosában szeretne házat venni Lady Gaga. Az énekesnő a hírek szerint már ki is választotta legújabb otthonát, mely 1,7 millió dollárjába, vagyis átszámolva több mint 400 millió forintjába fog kerülni.
Az Észak-amerikai Lititz település ingatlanpiacán nézelődik Lady Gaga. A hírek szerint az énekesnő már ki is választott egy közel 750 négyzetméter alapterületű házat, mely megfelel az igényeinek.

Bár a Lancaster megyében található városka lakói egy igen gazdag, elzárt közösséget alkotnak, ennek ellenére valószínűleg nem lesz gondja a beilleszkedéssel az extravagáns hírességnek. Ebben a városban nőtt fel ugyanis színész szerelme, Taylor Kinney.

A hatalmas, közel 750 négyzetméteres házban 3 állásos garázs, 4 hálószoba és 5 fürdőszoba is helyet kapott. A ház homlokzata, valamint fából készült padlója és hatalmas kő kandallója pedig egyértelműen azt az érzést sugallja, mintha egy középkori várban lakna tulajdonosa.

-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








