Szerdától bruttó 2 forinttal csökkenti a MOL a benzin és 3 forinttal a gázolaj nagykereskedelmi listaárát. Az árak csökkenését a forint erősödésének köszönhetjük.
Szerdától bruttó 2 forinttal csökkenti a MOL a benzin és 3 forinttal a gázolaj nagykereskedelmi listaárát. Mindez azt jelenti, hogy az olajtársaság a benzin literjét bruttó 377,5 forintért, a gázolajét pedig bruttó 412,2 forintért adja majd.
Bár az egyes kutak árképzése egymástól eltérő, az autósok nagyjából ugyanilyen mértékű változással szembesülnek majd a benzin (+2 Ft) és a gázolaj (+3 Ft) esetében szerdától az állomásokon. Ez azt jelenti, hogy a benzint átlagosan 394-395 forintos, a gázolajat pedig 428-429 forintos literenkénti áron tankolhatják majd az autósok.

Bár a benzin és a gázolaj dollárban mért jegyzésára múlt héten emelkedett, a forint árfolyamának erősödése miatt hazai fiztőeszközben mérve csökkenést lehetett tapasztalni az üzemanyagárakban. A szerdai árcsökkenés tehát teljes egészében a forint erősödésének köszönhető.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








