A MOL szerdán 0 órától bruttó 2 forinttal csökkenti a benzin és a gázolaj nagykereskedelmi listaárát. A változás oka, hogy a benzin és a gázolaj dollárban mért jegyzésára egyaránt nagyot esett az utóbbi napokban. Ennek köszönhetően a hazai autósok a benzin literjét átlagosan 380-381 forintos, a gázolajat pedig 359-360 forintos áron tankolhatják majd.
Szerdán (2011. május 18-án) nulla órától 2 forinttal csökkeni a MOL a benzin és a gázolaj nagykereskedelmi listaárát - tudta meg a Portfolio.hu. Ez azt jelenti, hogy az olajcég a benzin literjét a kiskereskedőknek listaáron bruttó 363,5 forintért, a gázolajat pedig bruttó 342,9 forintért adja majd.
Bár az egyes kutak árképzése egymástól eltérő, az autósok nagyjából ugyanilyen mértékű (2 Ft-os) árcsökkenéssel szembesülnek majd szerdától az állomásokon. Ez azt jelenti, hogy a benzint átlagosan 380-381 forintos literenkénti áron, míg a gázolajat 359-360 forintos literenkénti áron tankolhatják majd az autósok.
Az utóbbi két hétben a gázolaj ára jelentős mértékben esett, azonban még így is "csak" a február végi szintekig sikerült visszaesnie. A benzin esetében ráadásul jóval kisebb volt az áresés mértéke, így az továbbra is csak pár forinttal marad el a mindenkori csúcsnak számító 388 forintos literenkénti ártól.

Az üzemanyagárak jelentős mértékű csökkenését az olajár múlt héten tapasztalt további esése és az ezzel párhuzamosan lejjebb kerülő benzin és gázolaj jegyzésárak magyarázzák. Bár a forint árfolyamának gyengülése visszafogta a hazai fizetőeszközben kifejezett áresés mértékét, még így 2-2 forinttal lejjebb kerülhetnek a hazai üzemanyagárak.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








