A válság előtt számos híresség szórt ki dollármilliókat egzotikus környezetben található nyaralókra, melyektől a szűkös kereslet következtében csak jelentős veszteséggel lehetne túladni. A luxusingatlanok magas fenntartási költségit azonban valamiből fizetni kell, ezért többen a nyaralók bérbeadása mellett döntöttek.
A sztárok között akad olyan, aki akár fél tucat ingatlant is összevásárolt a világ különböző pontjain, de ezek fenntartása egyre nagyobb gondot okoz. Egy ügynökség felismerte ezt a problémát és a hétköznapi emberek számára is elérhetővé tette, hogy a hírességek nyaralóiban töltsenek egy-két hetet.
A bérlők kiváltságának azonban ára van, a bérleti díjak heti 6-10 ezer dollár között változnak. Az ügynökség megbízói között szerepelnek mágnások, színészek és celebek egyaránt. Ezeket az embereket nem teszi gazdagabbá ez a néhány ezer dollár, de így nem saját zsebből, hanem a befolyó pénzből finanszírozhatják a fenntartási költségeket.

Az ügynökség olyan hírességektől kapott megbízást, mint Mick Jagger, Richard Branson, Bruce Willis, vagy Pierce Brosnan. A cég képviselője elmondta, hogy a legnépszerűbbek a Karib-térségben található célpontok, valamint Hawaii.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


