Élete üzletét csípte meg a Heather Mills korábbi vőlegényeként is ismert milliárdos bankár, Raffaele Mincione, aki egy eredetileg 40 millió angol fontért (12,8 milliárd forintért) a piacra dobott londoni luxusingatlan tulajdonjogát óriási árengedményt követően "mindössze" 18 millió fontért (5,76 milliárd forintért) szerezte meg.
A történet másfél évvel ezelőtt kezdődött, amikor az eladó végzett a felújítási munkálatokkal. A pénzügyi válság előtti hónapokban jártunk, az brit ingatlanpiac sokad virágzását élte. A vételár is ennek megfelelően került meghatározásra, az első hirdetésekben 40 millió fontos (12,8 milliárd forintos) irányár szerepelt.
Kezdetben érkeztek 33-34 millió fontos (10,5-10,8 milliárd forintos) árajánlatok, de azokat a fejlesztő gondolkodás nélkül elutasította. A helyzet azonban teljesen megváltozott, amikor a Lehman Brothers összeomlott. A stabilnak hitt angol ingatlanpiac megingott, az árak csökkenni kezdtek.
Az eladó egy darabig még kitartott az eredeti ár mellett, de a piac zuhanásának hatására kénytelen volt engedni az árból. Ekkorra már a 30 milliós (9,6 milliárd forintos) ajánlatok is elfogytak, az eladási stratégia megbukott. Közben kiderült, ami a korábbi hirdetésekből kimaradt, hogy az ingatlan belső kialakítása rideg és nem igazán vonzó a vásárlók számára, ami tovább nehezítette az értékesítést.
A milliárdos vevővel végül 18 millió fontos (5,76 milliárd forintos) vételárban sikerült megállapodni, amit a szerencse fiának tartott vásárló érdekesen kommentált: "Az esetet nem nevezném a klasszikus értelemben vett alkalmi vételnek, mivel rendkívül bizonytalan környezetben történt az adásvétel." Így "örül" valaki 22 millió fontnak (7 milliárd forintnak).
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








