Egy amerikai ingatlanügynök szerint bár a gazdasági válság miatt szenved a kaliforniai ingatlanpiac, egy malibui lakókocsiparkban töretlenül emelkednek az árak. Jelenleg itt él a világhírű Pamela Anderson is, akinek anyagi helyzetéről rendkívül ellentmondásos hírek érkeztek.
Az érintett terület a 70-es évek előtt klasszikus lakókocsiparkként üzemelt, mára azonban számos luxusszínvonalú mobil otthont találni itt. Az ügynökségek szerint 350 ezer és 2 millió dollár között változnak az árak, az elmúlt három évben több tucat egymillió dollár feletti tranzakciót regisztráltak.
A terület egyértelműen az ország legdrágább lakókocsiparkjává vált, ráadásul a város egyik legfelkapottabb kerületének szomszédságában fekszik. A szokványosnak vagy átlagosnak egyáltalán nem nevezhető területről lélegzetelállító kilátás nyílik a Csendes-óceánra.
Az egyik helyi ingatlanügynök szerint ez a város legmegfizethetőbb része, az emberek könnyebben áldoznak ennyit azért, hogy a csodálatos part menti területen lakjanak. Befektetési szempontból is kiváló, mivel bár a városban csökkennek az ingatlanárak, a lakókocsiparkban a válság ellenére is töretlen az áremelkedés.
A bejáratokat biztonsági emberek őrzik, ezért rendkívül jó a közbiztonság. A területen üzleteket, játszóteret és sportpályákat is találni, de a lakók szerint is a tengerparti kávézó a legnépszerűbb közösségi találkahely, ahonnan tényleg csak egy lépcső választ el az óceántól.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A hely vonzza a környékbeli hírességeket is, a hírek szerint rendszeresen megfordul a szórakozóhelyen Cher, Val Kilmer, Helen Hunt és Courteney Cox is. Egyes hírek szerint Pamela Anderson addig húzza meg itt magát, amíg tart a lakásfelújítása, más források arról értesültek, hogy már a hitelkártyáját is teljesen lemerítette.
Az egyik lakó szerint minden pénzt megér ez a nyugodt környezet, itt mindig mindenki jókedvű a kilátás pedig csodálatos, sokak számára többet ér, mint egy Beverly Hills-i palota.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








