A "legszebb öröm a káröröm" jeligére összegyűjtöttek néhány méretesebb celeb-bukást a válság elmúlt hónapjaiból a brit lapok, hogy ezzel is megnyugtassák a kisembereket, náluk sokkal többet is veszítettek mások. Más kérdés persze, hogy nekik volt miből...
A szedett-vedett lista az ingatlanok értékének zuhanására fókuszál elsősorban, melyben nem meglepő módon élenjárnak a milliárdos palotákkal rendelkező hírességek, esetükben ugyanis néhány százalékos árcsökkenés valóságos vagyonnak felel meg.
Az ex-manchesteri futballista, Phil Neville, aki jelenleg az Evertonban tengeti napjait kénytelen volt szerény 500 000 fonttal leárazni eladásra meghirdetett manchesteri ingatlanját, mivel azt 4 millió fontért 7 hónap alatt sem vették meg. Lehet próbálkozni a 3,5 milliós árral.
Madonna ex-férjét, Guy Ritchie-t azért nem kell annyira sajnálni, hogy a rámaradt Wiltshire birtok értéke 10,5 millió fontról 9,2 millióra csökkent az elmúlt év során.
A lapok Avril Lavigne Beverly Hills-i otthonát és Donald Trump multimilliárdos ingatlanját is emlegetik, mint nagy veszteseket, előhozakodnak azonban a másik pólussal is: a brit Sztárok a jégen nyertese ugyanis előnyt tudott kovácsolni a válságból, a meghirdetett árhoz képest 45 000 fonttal olcsóbban sikerült hozzájutnia az 5 hálószobás ingatlanhoz, amit kinézett.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








