A Budapesti Erőmű Zrt. júliustól 6,39 %-kal drágábban kapja a földgázt, ezért az előállított villamos energiát 3,5 %-kal, a távhőt pedig 5,85 %-kal magasabb áron adja tovább a Főtáv részére. A földgáz drágulása így a villamos energia árában és kisebb késéssel a távhőszolgáltatás árában is megjelenik - írja a Napi Gazdaság.
Az újpesti, a kispesti, a kelenföldi és a Révész utcai erőmű biztosítja a Főtáv hőigényének körülbelül 60 %-át, valamint évente mintegy 1,6-1,7 terawattóra villamos energiát állítanak elő. A cég képviselője szerint egy százalékos gázdrágulás 0,55 %-os áramdíj növekedést eredményez.
A Főtáv szerint az érvényes árképlet és szabályozás alapján a díjnövekedés augusztustól léphet életbe és a szeptemberi számlákban érezhetik először a fogyasztók.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








